Irrational Games بسته شد! | صحبت های Ken Levine در این رابطه - تکفارس 
Irrational Games بسته شد! | صحبت های Ken Levine در این رابطه - تکفارس 

Irrational Games بسته شد! | صحبت های Ken Levine در این رابطه

erfanjr
۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - 21:07
Irrational Games بسته شد! | صحبت های Ken Levine در این رابطه - تکفارس 

در گزارشی که چندی پیش در سایت رسمی کمپانی Irrational Games منتشر شد، Ken Levine اعلام نمود که استدیوی سازنده Bioshock Infinite بزودی بسته می شود. سال قبل برای این کمپانی بسیار بزرگ بود و در انتشارهایش بسیار موفق ظاهر شد و بزودی قرار بود دومین قسمت از بسته الحاقی Bioshock Infinite: Burial At Sea منتشر شود،اما به طرفداران این بازی اعلام می کنیم که به دل خود صابون نزنند به دلیل آن که Irrational Games بسته شده است!

صحبت های Ken Levine کارگردان بازی Bioshock Infinite:

همان طور که می دانید،من در حال بستن استدیوی Irrational Games هستم. من یک کار کوچک تر و با نوآوری بیشتر را در Take-Two شروع می کنم و ۱۵ نفر از تیم استدیو را با خودم می برم و بقیه نیز از ما جدا می شوند. کار جالبی نیست تا افراد گروه را بیرون بیندازیم و اولین تمرکز ما بر روی این است که مطمئن شویم افرادی که تیم را ترک می کنند در طول این انتقال پشتیبانی شوند.

بسته شدن Irrational Games خبر ناراحت کننده ای می باشد زیرا که این استدیو تاریخچه موفق و بزرگی در صنعت بازی های ویدئویی دارد و شاهکار های زیادی را به بازیکنان رسانده است. نکته خوب این انتقال و بسته شدن این استدیو این است که کارکنان آن پشتیبانی می شوند و حال باید منتظر اخبار بیشتری از جانب Ken Levine باشیم و ببینیم که در آینده چه فعالیت های خواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید