همکاری آئودی با اپل - تکفارس 
همکاری آئودی با اپل - تکفارس 

همکاری آئودی با اپل

امیرحسین دربندی
۲۳ دی ۱۳۹۲ - 13:11
همکاری آئودی با اپل - تکفارس 

کارخانه ی ماشین سازی آلمانی آئودی پس از اعلام همکاری با گوگل در نمایشگاه ces 2014 اظهار کرد در آینده قصد ادامه ی همکاری با شرکت اپل با سیستم عامل های مبتنی بر ios دارد.
غول ماشین سازی آئودی بیان کرد همکاری گسترده با اپل هنوز بسیار غیر محترمانه میباشد زیرا آنها اخیرا با گوگل همکاری بسیار نزدیکی برای اوردن سیستم عامل اندروید به ماشین هایشان را داشته اند.

ریکی هود مسئول توسعه ی بخش الکتریکی و الکترونیکی در کنفرانس خبری آئودی در ces 2014 در شهر لاس و گاس بیان کرد آنها هدفی ماورای دیدگاه گوگل مبتنی بر ” تعریف جدید موبایل ” دارند. وی همچنین اظهار داشت ائودی و گوگل شریک های تجاری موفقی بوده اند و همکاری آنها با گوگل به سال ۲۰۰۴ بر میگردد که بر روی گوگل ارس کار میکردند.

وی گفت: ” حرکت به سوی اندروید قدمی منطقی میباشد زیرا ۸۰ درصد گوشی های هوشمند در جهان مبتنی بر سیستم عامل اندروید هستند ”
او گفت: ما همچنین اپل را رها نخواهیم کرد و تصمیماتی برای استفاده از اپل به صورت مشابه داریم.
این تحول خبر  بسیار خوبی برای طرفداران اپل میباشد و رویکرد ائودی طیف گسترده ای از مسائل رانندگی شامل نسل دوم اتو پایلت ها را نشان میدهد.

یک  دستگاه تبلت نمایشگر هوشند اندرویدی که به عنوان سیستم جدید هد لایت لیزر لایت در ماشین ها استفاده شده است سه برابر قدرتمندتر از ال ای دی هد لایت های قدیمی میباشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.