انتشار خبر microsoft درباره windows 9 در ماه آپریل - تکفارس 
انتشار خبر microsoft درباره windows 9 در ماه آپریل - تکفارس 

انتشار خبر microsoft درباره windows 9 در ماه آپریل

سید حسین هاشمی
۲۲ دی ۱۳۹۲ - 22:06
انتشار خبر microsoft درباره windows 9 در ماه آپریل - تکفارس 

پس از انتشار آپدیت هایی از ویندوز ۸ ، خبری جدید تمامی کاربران را شوکه کرد که این خبر چیزی جز انتشار اطلاعات درباره ویندوز ۹ در کنفرانس سالانه microsoft در ماه آپریل نیست.به گفته یکی از وبلاگ نویسان مایکروسافت یعنی آقای Paul Thurrott ، قرار است ویندوز ۹ در سال ۲۰۱۵ میلادی در ماه آپریل آن سال منتشر شود.

شایعاتی هم درباره این جانشین بعدی است که انگار آن فضای کاشی شده یا به اصطلاح Metro و منوی start با استیلی جدید تر هنوز در این سیستم عامل خواهد ماند. میاکروسافت پس از شکست سیستم عامل جدیدش موسوم به windows 8 ، جمع کردن این شکست یا به طور کلی این پروژه را رها کرده و حال برروی نسخه جدید این سیستم عامل با نام windows 9 ، راه جدیدی را پیش بگیرید. اما ناگفته نماند که اینها فعلا در حد شایعه است و همه چیز پس از کنفرانس سالانه شرکت microsoft مشخص می شود.

آقای Paul Thurrott اضافه کرد: تمرکز بیشتر گروه windows برروی منوی metro آن با خلاقیتی جدید تر و به روز تر و رفع ایرادات سیستم عامل فعلی است. انتظار می رفت که در کنفرانس سالانه مایکروسافت در ماه آپریل بیشتر نقطه تمرکز برروی کنسول جدیدش Xbox one و سیستم عامل windows phone 8 باشد اما انگار این نقطه مکانش را تغییر داده و روی سیستم عامل بعدی این شرکت نشانه رفته است.

مایکروسافت هم اکنون در حال کار برروی آپدیت ۸.۱ است که در آپریل ۲۰۱۴ منتشر می شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.