آغاز خدمات Beat  در ۲۱ ژانویه - تکفارس 
آغاز خدمات Beat  در ۲۱ ژانویه - تکفارس 

آغاز خدمات Beat در ۲۱ ژانویه

سید حسین هاشمی
۲۲ دی ۱۳۹۲ - 21:38
آغاز خدمات Beat  در ۲۱ ژانویه - تکفارس 

شرکت Beat music که با ارائه دادن به مشتریان ۲۰ میلیون آهنگ تنها ۱۰ دلار در ماه وارد رقابت بازار خدمات دهی streaming می شود. شرکت Beat music که برای خیلی از مردم آشنایی خاصی دارد خدمات streaming خود را برای iOS, Android ,Sonos و مرورگر های وب در تاریخ ۲۱ ژانویه آغاز خواهد کرد. Beat دست رنج کسانی چون  Jimmy Iovine ، به همراه آقایان دکتر  Luke Woodو  Trent Reznor با مشارکت آقای  Ian Rogers است که هدف این شرکت را برای کمک به کسانی که هرگز موسیقی مورد علاقه خود را پیدا نمی کنند متمرکز کرده اند. این سرویس ها هدفی کمی معنوی هم در پیش گرفته اند تا بتوانند خاطراتی خوش مانند به یاد آوردن جایی زمانی یا مکانی با اضافه کردن آهنگ به playlist خود و یا عادت کردن و سرگرم کردن مردم با گوش دادن به آهنگ هایی نو و زیبا است.

همچنین Beat music قابلیت های جدیدی را در این سرویس قرار داده که کاربر ها با اشتراک گذاشتن آهنگ های مورد علاقه خود با دیگران با دسته بندی ها و ژانر های مختلف شما را از آهنگ های زیبا و دلنشین بی نسیب نمی گذارند.

این سرویس در آغاز دارای ۲۰ میلیون آهنگ و ترک است که برای تنها یک هفته به صورت مجانی و آزاد در اختیار مردم قرار می گیرد که پس از خرید اکانت با دادن پولی به صورت ماهانه معادل ۹.۹۹ $ شما قابلیت دسترسی کامل را خواهی داشت. همچنین بسته ای جدید با نام Family Bundle وجود دارد که اجازه می دهد پنج نفر و پنج دستگاه به صورت کامل با تقریبا سه ماه دسترسی به صورت آزاد خواهد داشت که قیمت این بسته به صورت premium معادل $۱۴.۹۹ در ماه است.

تهیه کننده و سازنده آمریکایی موسیقی یعنی آقای Jimmy Lovine می گوید: ما سرویسی عظیم را برای خود ، دوستانتان ، همراهانتان و یا به صورتی مختصر تر برای خودتان ساختیم و علاقه شدیدی به استفاده شما از این سرویس مهیج را داریم. این چیزی است که ما می خواهیم و ما در اصب پروژه ای را ساخیتم و به اجرا درآوردیم تا مردم و علاقه مندان موسیقی از اهنگ های جدید و زیبا بی نسیب نمانند.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.