قیمت و تاریخ انتشار بازی ” مردگان متحرک : فصل دوم ” برروی استیم قرار گرفت - تکفارس 
قیمت و تاریخ انتشار بازی ” مردگان متحرک : فصل دوم ” برروی استیم قرار گرفت - تکفارس 

قیمت و تاریخ انتشار بازی ” مردگان متحرک : فصل دوم ” برروی استیم قرار گرفت

محمدرضا قدمگاهی
۱۵ آذر ۱۳۹۲ - 14:12
قیمت و تاریخ انتشار بازی ” مردگان متحرک : فصل دوم ” برروی استیم قرار گرفت - تکفارس 

قیمت و تاریخ بازی مورد انتظار ” مردگان متحرک : فصل دوم” امروز در استیم قرار گرفت و توسط Tell Game گزارش شد. این بازی به صورت سریالی بوده و فصل به فصل منتشر خواهد شد ، گرچه فصل یک نا امید کننده بود ولی توانست جایزه GOTY  یا همان Game of the year را دریافت کند!

طبق اطلاعاتی که در استیم قرار گرفته است این بازی به قیمت ۱۷٫۹۹ یورو و در ۱۷ دسامبر ۲۰۱۴ منتشر خواهد شد. صفحه اختصاصی این بازی در استیم (The Walking Dead: Season 2 Steam) میباشد.داستان فصل ۲ به این شرح است ( خطر اسپویل + ترجمه کامپیوتری )

فصل خلاصه شده است، “بسیاری از ماه از حوادث دیده می شود در فصل یکی از مرده راه رفتن گذشت، و کلمانتین در جستجوی ایمنی. اما آنچه می تواند یک کودک عادی انجام برای زنده ماندن زمانی که زندگی می تواند به همان اندازه بد – و گاهی بدتر – از مرده؟ به عنوان کلمانتین، به شما خواهد شد شرایط و معضلات است که اصول اخلاقی خود و غریزه خود را برای بقا از آزمون تست شده است. تصمیمات و اقدامات خود را داستان در اطراف شما تغییر خواهد کرد، در این عاقبت به بازی ۲۰۱۲ از سال. ”

این بازی که از روی یکی از سریال های زامبی کشی تقلید کرده است تا به حال ۲ نسخه منتشر شده و یک نسخه برای iOS داشته است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • سروش گفت:

    سلام خسته نباشید سایت خیلی خوبی دارین.
    فکر کنم تو این خبر اشتباه کردین و بازی the walking dead از شرکت telltale games رو با بازی the walking dead : survival stinct از شرکت activision قاطی کردین 😀 اولی یک بازی در سبک adventure ه و شاهکاره دومی در سبک اکشن شوتر سوم شخصه و یه عنوان ناامید کننده به معنای واقعیه!! عکسی هم که گذاشتین مال سریال the walking dead ه 😀 !