PS4 از مرز ۲.۵ میلیون نسخه فروش گذشت! - تکفارس 
PS4 از مرز ۲.۵ میلیون نسخه فروش گذشت! - تکفارس 

PS4 از مرز ۲.۵ میلیون نسخه فروش گذشت!

محمدرضا قدمگاهی
۱۲ آذر ۱۳۹۲ - 20:46
PS4 از مرز ۲.۵ میلیون نسخه فروش گذشت! - تکفارس 

پلی استیشن ۴ لانچ خیره کننده ای را در ماه نوامبر رقم زد، و حالا نیز سونی تایید کرده است که کنسول جدید آن ها بیش از ۲.۱ ملیون در سراسر جهان فروش داشته است.

این آمار در حالی رقم خورده است که این کنسول توانسته رکورد سریع ترین فروش را در تاریخ بریتانیا با فروش ۲۵۰,۰۰ نسخه در ۴۸ ساعت بشکند و ۴۸ میلیون پوند برای سونی درامد داشته باشد.

امروز نیز در PS Blog اندرو هاوس آمار و ارقامی از فروش این کنسول در سراسر جهان اعلام کرد. این کنسول ۱۵ نوامبر در آمریکای شمال عرضه شد و توانست طی ۲۴ ساعت بیش از یک میلیون فروش کند. هاوس نیز اعلام کرد :

” حال که محدوده فروش پلی استیشن ۴ به ۳۲ کشور که شامل آمریکای لاتین و اروپا میشود، رسیده من مفتخرم که اعلام کنم تا کنون پلی استیشن ۴ توانسته بیش از ۲.۱ میلیون دستگاه فروش داشته باشد.

این یک حرکت شگفت انگیز و بی سابقه برای کمپانی ما و صنعت ما میباشد، و مطمئنا بدون یاری شما نمیتوانستیم همچین کاری را انجام دهیم. من میخواهم شخصا از تمامی طرفداران پلی استیشن، چه قدیمی ها و چه جدید ها ، بخاطر اعتمادتان تشکر کنم. بهترین قسمت اینجاست که سفر PS4 تازه شروع شده است. و به علاوه عناوینی خارق العاده از بهترین سازندگان جهان برای این کنسول در راه است. ما به معرفی ویژگی ها و خدمات ارزشمند و جدید برای این کنسول در ماه ها و سال های پیش رو ادامه خواهیم داد. “

منبع : مجله دنیای بازی

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.