ZTEسال دیگر یکSMART PHONEلانچ میکند - تکفارس 
ZTEسال دیگر یکSMART PHONEلانچ میکند - تکفارس 

ZTEسال دیگر یکSMART PHONEلانچ میکند

parsa123
۶ آذر ۱۳۹۲ - 19:58
ZTEسال دیگر یکSMART PHONEلانچ میکند - تکفارس 

ZTE بهترین راه حلاست برای تلفن همراه کیف پول پسند آن شناخته شده است، اما قصد دارد برای راه اندازی یک smartwatch سال آینده، این شرکت چینی نشان داده است. بنابراین باید سامسونگ نگران باشد؟… خZTEواهد smartwatch خود را در اوایل سال آینده اعلام و آن را در فروش در سراسر بهار بروید، این شرکت به وال استریت ژورنال تایید کرد. این خواهید در ابتدا فقط برای بومی چین است، اما ZTE می خواهد به “به تدریج وارد کنید” بازارهای ایالات متحده و اروپا، سر از گوشی های تقسیم این شرکت، لو Qianhao، گفت: کاغذ.

این دستگاه اولین در نوع خود از ZTE است. با توجه به Qianhao، smartwatch ویژگی های شبیه به کهکشان سامسونگ دنده را ارائه می دهند، اما بسیار ارزانتر خواهد شد. Qianhao گفت: “ما در حال تمرکز بر بازار اصلی،”.

کهکشان دنده سامسونگ دریافت بررسی مخلوط، عمدتا به دلیل قیمت آن است. بسیاری از – ما شامل – فکر £ ۳۰۰ بیش از حد آنها را درخواست بود. سامسونگ خود را پذیرفته دنده “فاقد چیزی خاص”.

ZTE تا به حال بسیاری از موفقیت فروش تلفن همراه در بودجه مانند ZTE گسترش، و در حال حاضر به نظر می رسد آن را به در نظر گرفتن همین رویکرد به رده smartwatch.

ساعت فقط با گوشی های ZTE کار خواهد کرد، اما Qianhao گفت: ممکن است مدل های آینده که سازگار با هر دستگاه آندروید راه اندازی.

اپل شایع است به کار بر روی یک smartwatch آینده. شرکت های دیگر گفته می شود کار بر روی ساعت های حساس خود را شامل گوگل، LG، Qualcomm و مایکروسافت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید