لامبورگینی یکsmart phoneلانچ کرد - تکفارس 
لامبورگینی یکsmart phoneلانچ کرد - تکفارس 

لامبورگینی یکsmart phoneلانچ کرد

parsa123
۶ آذر ۱۳۹۲ - 19:19
لامبورگینی یکsmart phoneلانچ کرد - تکفارس 

شرکت معروف لامبورگینی که حتما تا به حا موبایل های شیکی راکه تولید میکند دیده اید این بار دست به تولیدیک smart phone زده است که سیستم عامل آن انروید است،که نام آن antaresبه معنی قلب عقرب است!لامبورگینی – بله، که تولید کننده خودرو است که در رویاهای هر مسابقه پسر و Forza 5 فن قابلیت – است از وارد شدن به بازار گوشی های هوشمند.

که Tonino لامبورگینی اعلام کرده است که عرضه خواهد شد گوشی های هوشمند لوکس نسخه محدود به نام قلب عقرب. ظاهرا طراحی گوشی است که با خط ورزشی اتومبیل لوکس لامبورگینی که مشهور است الهام گرفته است.

مشخصات دانا، قلب عقرب دارای ۴ اینچ ضد خش روی صفحه نمایش گوریل شیشه ای و بسته بندی چهار هسته ای ۱.۵ گیگاهرتز پردازنده در زیر هود. این گوشی در حال اجرا بر روی آندروید ۴.۲ ژله لوبیا OS. این حافظه ۲GB RAM و ۳۲GB حافظه پردازنده. کاربر می تواند این کار را با ۳۲GB بیشتر از طریق شکاف کارت میکرو خود را گسترش دهد.

قلب عقرب دارای یک دوربین ۱۳ مگا پیکسل در عقب و جلو ۵ مگا پیکسل رو به دوربین. این تقریبا ۰.۵۳ اینچ ضخامت دارد و روکشی از فولاد ضد زنگ و چرم.

مدیر عامل شرکت لامبورگینی گروه که Tonino آقای جیانلوکا فیلیپی گفت: “قلب عقرب طراحی شده است برای مطابقت با استعداد ایتالیایی فورا تشخیص با عملکرد عالی و مواد خیره کننده،”،. “با هم این ویژگی ها به میراث طراحی منحصر به فرد ما، که ارتباط روح” صحبت می کنند گاو خشمگین که زینت تاج ما است. ”

این گوشی لوکس همراه با برچسب قیمت سنگین، با این حال. هر واحد دوستدار فوتبال هزینه £ ۲،۵۰۰ (۴،۰۰۰ $ اگر شما زندگی می کنند Stateside.

قلب عقرب قرار است که در فروش در فدراسیون و چین روسیه در ماه دسامبر این سال است. آن را در اروپا و ایالات متحده در بهار در دسترس باشد در سال آینده.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.