گوشی ViVo Xplay 3s با رزولیشن صفحه ۲K - تکفارس 
گوشی ViVo Xplay 3s با رزولیشن صفحه ۲K - تکفارس 

گوشی ViVo Xplay 3s با رزولیشن صفحه ۲K

محمد گورانی
۵ آذر ۱۳۹۲ - 18:19
گوشی ViVo Xplay 3s با رزولیشن صفحه ۲K - تکفارس 

کمپانی Vivo یک کمپانی چینی که در قبل موبایل و اسمارت فون های خوبی را تولید کرده بود، حال قصد دارد برای رقابت با برند های مطرح خودش را آماده کند.

اگر همه این مشخصات لیک شده واقعی باشد، این گوشی از همه لحاظ نسبت به گوشی های برند مشهور در دنیا سر خواهد بود. طبق سفارشات و دعوتنامه ها، این گوشی صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولیشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ یعنی چهار برابر بیشتر از اچ دی ۷۲۰ خواهد داشت. این صفحه نمایش برای اولین بار است که در موبایلی استفاده می شود و پیش از این شاهد استفاده از این رزولیشن در تبلت های ۱۰ اینچی رده بالا در بازار بوده ایم.

gsmarena_004

طبعا، این صفحه نمایش به سخت افزاری قوی احتیاج دارد تا کاربر را دیوانه نکند. ظاهرا به این بخش نیز توجه شده است و قرار است از چیپ ست Qual Comm Snapdragon 800 استفاده کند که داراری قابلیت اتصالی LTE، و چیپ پردازش صدای HiFi و فناوری پر سرعت USB3.0 در کنار پردازشگر قدرتمند و همچنین واحد گرافیکی با شرایط فوق و ۳ گیگابایت رم فوق العاده به نظر می رسد.
985340
از نظر کارشناسان این رزولیشن بسیار فراتر از توانایی انسان برای قائل شدن تفاوتی بین آن و ۱۰۸۰ می باشد ولی این حرف ها را در مورد صفحات hd 720 و ۱۰۸۰ نیز گفته اند ولی در عمل اینطور نبوده است.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.