سقوط یک قهرمان : Winmap با ١۶ سال سابقه سقوط کرد - تکفارس 
سقوط یک قهرمان : Winmap با ١۶ سال سابقه سقوط کرد - تکفارس 

سقوط یک قهرمان : Winmap با ١۶ سال سابقه سقوط کرد

محمدرضا قدمگاهی
۳۰ آبان ۱۳۹۲ - 11:46
سقوط یک قهرمان : Winmap با ١۶ سال سابقه سقوط کرد - تکفارس 

این مدیا پلیر قدرتمند و به علاوه قدیمی ،Winmap، توانست با حدود هر ۹۰ثانیه ۲۰۰۰ شنونده ایستگاه های رادیویی و با فرمت Mp3s ، سقوط مقتدرانه خود را اعلام کند.

 

این نرم افزار توسط Justin Fraklen و Dmitry Blodyrev ساخته شد و از بدو تولد این نرم افزار دانلود های بسیاری صورت گرفت و بیشتر طراحان وبسایت فرمت این نرم افزار را برای پخش فایل های صوتی قرار میدادند تا به تدریج رقبای سرسختی چون KMP Player و Windows media player برای این نرم افزار کهن سال پیدا شد و کم کم این نرم افزار از صحنه روزگار تار و تار تر شد.

اوج این نرم افزار سال ۲۰۰۲ بود که در آن زمان این نرم افزار توسط شرکت AOL خریداری شده و حدود ۸۰$میلیون صرف خرید این نرم افزار شد و از آن پس نسخ های زیادی از این نرم افزار برای پلتفرم های ویندوز و لینوکس منتشر شد و نسخه های جدید تر آن برای آندروید و مک به علاوه iOS هم منتشر گردید.

هنوز دلیل مشخص و قانع کننده ای برای سقوط و از دوره خارج شدن این نرم افزار از سوی شرکت سازنده این نرم افزار برای ما صادر نشده است و به احتمال زیاد این شرکت میخواهد یک نرم افزار جدید و بهتر بسازد و KMP را به خاک بکشاند.

شما میتوانید تا آخر ٢١ دسامبر آخرین نسخه موجود این ندم افزار را بهصورت رایگان از وبسایت اختصاصی آن دانلود کنید ، گرچه این نرم افزار سقوط کرد اما میلیون ها انسان در سراسر کره خاکی روی پلتفرم خود از نرم افزار WINmap استفاده میکنند

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.