Ps4 یک میلیون نسخه به فروش رساند - تکفارس 
Ps4 یک میلیون نسخه به فروش رساند - تکفارس 

Ps4 یک میلیون نسخه به فروش رساند

محمدرضا قدمگاهی
۲۷ آبان ۱۳۹۲ - 23:23
Ps4 یک میلیون نسخه به فروش رساند - تکفارس 

یکی از بهترین کنسول هایی که در سال اخیر ساخته شده بود ps3 بود و شرکت صاحب نام سونی آنرا ساخت و منتشر نمود و حال همین شرکت به ساخت ps4 اقدام کرد و آنرا منتشر کرد و شما در ادامه گزارش فروش این کنسول از خرده فروشی های مختلف سراسر اروپا و آمریکا مشاهده کنی

طبق گزارشی که از خرده فروشی های مختلف اروپایی از سراسر قاره سبز داده اند متوجه میشویم که طراحی های مارک سرنی بی نتیجه نبوده و به علاوه قیمت و قدرت این کنسول هم حرف اول را میزند ، در فروش ps4 تاثیر به سزایی گذاشته است.

این کنسول پیشتاز توانسته است در مدت یک روز یک میلیون نسخه به فروش برساند و نتیجه میگیریم که الان حدود یک میلیون نفر کنسول Ps4 را بدون واسطه و از فروشگاه های نمایندگی خریداری کرده اند.

این کنسول با خطای کم تر از یک دصد به فروش رسید و این مشکلات جزیی تماما از کنسول هایی بوده است که آمازون فرانسه آنها را به فروش رسانده است.اینج ارور های جزیی هم مربوط به بهازی های شرکت EA یعنی میدان نبرد ۴ و فیفا۱۴ بوده است و با یک آپدیت نرم افزاری کاملا رفع شد. کنسول Xbox one هم کم تر از چند رو. دیگر در سراسر جهان پخش میشود و باز همان آش و همان کاسه که ٨ سال به طول می انجامد! رقابت بی پایان :

PS4 VS. Xbox ONE

۱۴

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید