فایرفاکس ۲۶ بتا از راه رسید! - تکفارس 
فایرفاکس ۲۶ بتا از راه رسید! - تکفارس 

فایرفاکس ۲۶ بتا از راه رسید!

کورش حمیدیان
۱۱ آبان ۱۳۹۲ - 00:40
فایرفاکس ۲۶ بتا از راه رسید! - تکفارس 

موزیلا آمادگی خود را برای انتشار نسخه بتای فایرفاکس ۲۶ برای اندروید و کاربرای دسکتاپ اعلام کرد.از ویژگیهای جدید و برجسته این نسخه برای اندروید، تغییر در صفحه خانگی و اضافه کردن موتورهای جستجوی یاهو و بینگ به آن است.همچنین افزودن پلاگین ‘Click to Play’ همراه با برنامه مدیریت اپلیکیشن سیستم عامل جدید فایرفاکس، برای سیستمهای دسکتاپ.
نسخه اندروید:
فایرفاکس۲۶ بتا که برای اندروید تولید شده دارای یک صفحه خانگی جدید و یک رابط کاربری یکپارچه که در آن موتورههای جستجوی قدرتمند مختلف بصورت واحد در آن قرار داده شده اند.پنل های مختلفی برای دسترسی سریع و آسان به قسمتهای مختلف مرورگر مانند: هیستوری، بوکمارکها، تاپ سایتها و منوی جستجو و URL بار که در بالای آن قرار داده شده است.وقتی که در مرورگر تب های جدیدی باز می شود، بطور پیش فرض صفحه خانگی در بالا قرار می گیرد هر زمان که بخواهید می توانید بین صفحه خانگی و تب ها جابجا شوید.علاوه براین فایرفاکس نسخه اندروید شامل موتورهای جستجوی یاهو و بینگ است که می توان آنها را بعنوان دیفالت انتخاب نمود. در صورتیکه علاقمند به هر کدام از موتورههای جستجو باشید به آسانی می توانید در منوی جستجو آنرا انتخاب کنید.
نسخه دسکتاپ:
در آخرین نسخه فایرفاکس که برای سیستمهای دسکتاپ ارائه شده افزونه “Click to Play ” بصورت پیش فرض فعال است. این افزونه به کاربران اجازه میدهد که بعضی از پلاگین ها خاص را در وب سایتها فعال کنند.این گزینه کاربران را از پلاگینهای قدیمی و منسخوخ شده که باعث آسیب پذیری میشوند ایمن نگه میدارد و باعث بالا رفتن امنیت آنها می شود. در آخرین نسخه نرم افزار فلش همواره بطور پیش فرض فعال است.علاوه بر این نسخه بتای منتشر شده شامل برنامه مدیریت اپلیکیشن های سیستم عامل فایرفاکس،یک ابزار توسعه دهنده برای آزمایش و قرار دادن یک دیباگر برنامه های وب مبتنی بر HTML5 برای موبایل های تحت پلتفرم فایرفاکس است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.