چگونه Samsung ATIV Book 9 مفهوم کامپیوتر شخصی را متحول می کند - تکفارس 
چگونه Samsung ATIV Book 9 مفهوم کامپیوتر شخصی را متحول می کند - تکفارس 

چگونه Samsung ATIV Book 9 مفهوم کامپیوتر شخصی را متحول می کند

محمد حسن مخمل باف
۲۸ مهر ۱۳۹۲ - 16:36
چگونه Samsung ATIV Book 9 مفهوم کامپیوتر شخصی را متحول می کند - تکفارس 

با همراه داشتن فوق سبکی، زیبایی طراحی لپ تاپ های لمسی و علکرد بالا، Samsung ATIV 9 series برای پخش کردن یا کار عالی است.

اگر شما به دنبال یک لپتاپ براق، سبک وزن، به همراه قابلیت صفحه لمسی میگردید فراتر از Samsung ATIV Book 9 series نروید، که ویندوز ۸ را نیز اجرا میکند.

همراه با یک صفحه لمسی ۱۳٫۳ اینچی، ATIV Book 9 برای حداکثر تجربه سیستم عامل سازگار با لمس ویندوز ۸ عالی است.

این دستگاه برای پخش فیلم و کار هم ایده آل است! صفحه فول اچ دی Superbright+ همراه روزولوشن ۱۹۲۰x1080 و روشنایی ۳۵۰nit آن را به بهترین گزینه پخش فیلم های کیفیت بالا در خانه یا برای افراد پر رفت آمد در اداره و مدرسه تبدیل میکند.

xl_Samsung_Ativ_9_2_adv_624

فقط صفحه نمایش نیست که زیبایی لازم را از خود ساطع میکند. ساخته شدن از آلومینیوم یک تکه باعث شده وزن آن فقط ۱٫۳۹ کیلوگرم باشد و ضخامتی در حد ۱۳٫۶ میلیمتر داشته باشد (کمتر از یک اینچ) که آن را برای افرادی که به مدت طولانی در سفر هستند به یک راه حل عالی برای اتصال به اینترنت و کار تبدیل میکند.

با تمام کارآمدی، طراحی خوب باعث شده مصرف برق بهینه ای نیز داشته باشد. نتیجه کار سخت مهندسی پردازنده ی اینتل core i5 هازول نسل چهارم و فوق العاده کارآمد است، که یک آغاز به کار ۵٫۹ ثانیه ای و عمر باتری ۱۲ ساعته را فراهم میکند و به شما اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ مجدد یک روز کاری را بگذرانید. همچنین ۱۲۸ گیگابایت فضا مستقیما درون بدنه براق این دستگاه گنجانیده شده است.

با تکنولوژی همگام سازی کناری سامسونگ ارسال تمام اطلاعات شما به و از تلفن هوشمند گالاکسی سامسونگ آسان است، ضمنا همگام ساز خانگی لایت فضای ابری فوق العاده سودمندی برای تمام فایل های مهم کاری و چند رسانه ای شما ارائه میکند.

xl_Samsung_Ativ_9_1_adv_624

اگر شما به دنبال یک انتخاب با قیمت کمی رقابتی تر هستید، پس چرا نگاهی به ATIV Book 9 Lite نندازید؟ هم ویندوز ۸ را اجرا میکند و بنا به انتخاب مشتری میتواند صفحه حساس به لمس هم داشته باشد. با پردازنده چند هسته ای آغاز به کار آن فقط ۸ ثانیه طول میکشد و از حالت sleep در دو ثانیه بیدار میشود. درونش هارد ۱۲۸ SSD وجود دارد که وزن آن را نهایتا به ۱٫۴۴ کیلوگرم میرساند ( ۱٫۵۸ کیلو در صورت انتخاب مدل صفحه لمسی). قیمت این دستگاه با توجه به کارایی و طراحی عالی اش کاملا مناسب است.

برای اطلاعات بیشتر از سامسونگ ATIV Book 9 Plus و سامسونگ ATIV Book 9 Lite به لینک زیر مراجعه کنید: http://www.samsung.com/uk/ativbook9/

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید