قیمت تبلت LG G Pad اعلام شد | هنوز تاریخی برای انتشار تایید نشده است - تکفارس 
قیمت تبلت LG G Pad اعلام شد | هنوز تاریخی برای انتشار تایید نشده است - تکفارس 

قیمت تبلت LG G Pad اعلام شد | هنوز تاریخی برای انتشار تایید نشده است

محمدرضا قدمگاهی
۲۴ مهر ۱۳۹۲ - 14:49
قیمت تبلت LG G Pad اعلام شد | هنوز تاریخی برای انتشار تایید نشده است - تکفارس 

شرکت بزرگ LG که چند سالی است در ساخت گوشی و تبلت هوشمند جزء بهترین شرکت ها و برند های تلفن همراه شده است . تبلت خود یعنی LG GPad را در نمایشگاه IFA 2013 رونمایی کرد . برای این محصول ال جی قیمتی تایید شده است اما هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای این تبلت مرغوب به دست ما نرسیده است.

یکی از خرده فروشان از که یکی از نمایندگی های بزرگ ال جی در انگلستان است قیمت این تبلت که برپایه Android و Linux ساخته میشود را ۲۵۹.۹۹£ اعلام کرده است.

با اینکه هنوز تاریخ انتشار رسمی برای این رایانه لوحی مشخص نشده است اما اتحادیه فروشندگان گوشی و تبلت انگلستان تاریخ انتشار این تبلت را قبل از کریسمس یا قبل از پایان ماه نوامبر تخمین زده اند. زمانی که این تبلت در IFA 2013 رونمایی شد ، صفحه ای بسیار نازک و با ۸ اینچ نمایشگر و با کیفیت Full HD داشت.همچنین CPU این دستگاه ۱.۶GHz quad-core Snapdragon 600 است که قدرت بسیار زیادی را داست ، همچنین قدرت باتری ۴۶۰۰mAH دارد. صفحه ای بسیار نازک با وزن ۳۳۸ گرم جزء سبک ترین تبلت ها میباشد . آنالیزگر ها میگویند که این تبلت میتواند رقابت سختی با iPad Mini 2 داشته باشد و شاید در فروش رکورد Apple را بزند زیرا سیستم آندروید محبوبیت خاصی دارد که این تبلت هم حامل این سیستم عامل است و کمی دستکاری شده است. این تبلت فقط در خرده فروشی ها پخش میشود و میتواند جای Samsung Galaxy 8.0 را بگیرد اما باید در نظر داشته باشیم این تبلت به جز حسن هایی که دارد قیمت بالایی هم دارد ولی به قیمت ۲۹۹ یورویی گلگسی نوت ۸.۰ نمیرسد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.