نمایشگر لمسی Samsung Galaxy S4 در حد iPhone 5s نیست - تکفارس 
نمایشگر لمسی Samsung Galaxy S4 در حد iPhone 5s نیست - تکفارس 

نمایشگر لمسی Samsung Galaxy S4 در حد iPhone 5s نیست

محمدرضا قدمگاهی
۹ مهر ۱۳۹۲ - 17:14
نمایشگر لمسی Samsung Galaxy S4 در حد iPhone 5s نیست - تکفارس 

اینطور که معلوم است تا به الان آنالیز گر ها صفحه لمسی آیفون ۵s را ب Galaxy s4 ترجیح داده اند . پس می توان نتیجه گرفت که سامسونگ با تکنولوژی قدیمی آمده است.

با انتشار این خبر از سوی آنالیز گر ها، بسیاری از طرفداران سامسونگ ناامید شدند . همانطور که میدانید ، دقت لمسی آیفون ۵s تقریبا ۲ برابر سری قبل خود است . آیفون ۵s میتواند به خوبی بر حریف خود غلبه کند اما باید به یاد داشت که سامسونگ هم برای گوشی محبوب خود S Pen را دارا است و متاسفانه آیفون از این ویژگی محروم است. نمایشگر آیفون گرچه کوچک است اما خوش دست تر از حریف کره ای خود است.وزن آیفون هم کار دست خودش داده است و بیش از حد سبک است و این باعث میشود جسمی گران قیمت را در دستتان حس نکنید!.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • ویکی گفت:

    سلام خسته نباشید

    تا اونجا که ما در جریان هستیم سامسونگ هنوز گالکسی ۵ رو نزده.. آخرین پرچم دار سامسونگ Samsung Galaxy S4 اون وقت شما چطور گوشی که هنوز نیومده و تولید نشده امدین با iPhone 5s مقایسه کردین/؟؟؟؟؟؟ ?:-)

  • omid گفت:

    طرف اومده apple 5s زده تو این گیرودار تکنولوزی هنوز صفحه ی گوشیش full hd نیست اونوقت به طرفدارای افراطیش میگی میگن همینشم از همه گوشیا صفحه اش بهتره درحال حاضر صفحه ی ۵s رو ندیدم پس نظر نمیدم ولی apple 5 داداشم داره خودم samsung s4 دارم صفحه هاشونو مقایسه میکنم انگار پرایدو با بنز مقایسه کنی انقدر ۵ ضعیفه همین انقدر که گفتم