بنچمارک نکسوس ۵ پایاپای iPhone 5S - تکفارس 
بنچمارک نکسوس ۵ پایاپای iPhone 5S - تکفارس 

بنچمارک نکسوس ۵ پایاپای iPhone 5S

کیهان میرجوادی
۴ مهر ۱۳۹۲ - 18:20
بنچمارک نکسوس ۵ پایاپای iPhone 5S - تکفارس 

عضو بعدی خانواده ی نکسوس یعنی نکسوس ۵ خودش را در بنچمارک های GFXBench نشان داده است و بعد از ظاهر شدن در دو بنچمارک توانسط دو نمره ی فوق العاده را بر جای بگذارد. اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب.

اولین تست مربوط به ۲.۷ T-Rex HD Offscreen می شود. این تست از نهایت قدرت پردازنده ی گرافیکی استفاده می کند و نکسوس ۵ توانسته در این تست امتیاز ۲۳.۱ فریم در ثانیه را کسب کند، این در حالی است که iPhone 5S توانسته بود امتیاز ۲۴.۷ فریم بر ثانیه را به ثبت برساند و Galaxy S4 سامسونگ هم به ۱۷.۲ فریم در ثانیه رسیده بود.

تست بعدی که نکسوس ۵ در آن شرکت کرده است ۲.۵ Egypt HD Offscreen است. این تست هم مربوط به قدرت گرافیکی می شود اما به اندازه ی تست قبلی شدید نیست.

در این تست هم نکسوس ۵ توانسته امتیاز ۵۹.۲ فریم در ثانیه را کسب کند که حتی از iPhone 5S هم با امتیاز ۵۶.۷ فریم در ثانیه بیشتر است. و پرچمدار حال حاضر اندروید یعنی Galaxy S4 هم در این تست توانسته بود تنها به ۴۳.۹ فریم در ثانیه برسد.

مطمئناً انتشار بنچمارک های نکسوس ۵ در این زمان یکی از استراتژی های گوگل است تا از ثبت شدن نام iPhone 5S در اذهان به عنوان قدرتمند ترین تلفن هوشمند جلوگیری کند. در هر حال تا چند وقت دیگر سر و کله ی نکسوس ۵ هم پیدا خواهد شد و باید دید که چه چیز جدیدی برای به نمایش گذاشتن دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید