iMac ، گفته ها و نگفته ها | تمامی ویژگی های iMac جدید - تکفارس 
iMac ، گفته ها و نگفته ها | تمامی ویژگی های iMac جدید - تکفارس 

iMac ، گفته ها و نگفته ها | تمامی ویژگی های iMac جدید

محمدرضا قدمگاهی
۳ مهر ۱۳۹۲ - 16:25
iMac ، گفته ها و نگفته ها | تمامی ویژگی های iMac جدید - تکفارس 

این چند روز اپل سرش به iPhone 5S خودش گرم است اما این باعث نشده است که iMac را فراموش کند و این چند روزه اخباری از ارتقا طیف سخت افزاری به گوش خبرنگاران رسیده است . برای اطلاع از سخت افزار iMac جدید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مختصری از جزیئات 

کمپانی اپل سعی داشته است که پردازنده iMac خود را اینتل قرار دهد و کارت گرافیک جدید و قدرتمندی برای بازی های نسل ۸ در iMac گذاشته است ، همچنین در iMac جدید شاهد Wi-Fi جدید با سرعت تقریبا ۸۰۲.۱۱ac هستیم.

iMac به معنی نیکل !

همانطور که انتظار میرفت اپل ظاهر آی مک خود را تغییر داده است واین بار با نمایشگری باریک تر و کیفیتی بهتر از لحاظ جنس سازنده ، این ابر کامپیوتر را ارائه میدهد.iMac102412.000

 

اینبار نمایشگری ۲۱.۵ اینچی و پردازشگری Intel Core i5 2.75 GH.z به علاوه گرافیکی خیره کننده و کیفیت تصویری دیدنی و جذاب !  پردازنده اینتل یعنی Core i5 که در این کامپیوتر بزرگ قرار دارد توانایی اورکلاک را تا ۳.۴ Gh.z را دارا است . این سری هم اپل گرافیک خیره کننده ای را با سخت افزار GeForce Nividia سری ۷۰۰ به ارمغان آورده است و انتظار میرود بازی های نسل بعد هم یکی از پلتفرم های مقصدشان Mac OS باشد.به گفته ی اپل ، اینبار با بیش از ۴۰ درصد قدرت گرافیکی بیشتری را نسبت به سری های قبل iMac ، روبرو هستیم. سیستم Wi-Fi هم دور از انتظار تغیراتی چند برابر داشته است به طوری که به ۸۰۲.۱۱ac ارتقا یافته است. مشتریان این سری از iMac میتوانند سیستم سخت افزاری مک خود را از i5 به i7 ارتقا دهند همچنین کارت گرافیک این سری هم به ۴ گیگ ارتقا میابد.

iMac جدید هم از تکنولوژی PCIe بهره میبرد و میتوانید با استفاده از فلش مموری بر روی iMac خود چیزی نصب کنید. در این سری از آی مک هم سرعت ذخیره سازی ۵۰ درصد از نسل قبل مک ها افزایش داشته است . اپل میگوید :

نسخه ۲۱ اینچی سری جدید iMac به قیمت £۱,۱۴۹ و سری ۲۷ اینچی آی مک جدید به قیمت £۱,۵۹۹ به فروش میرسد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید