مایکروسافت مشغول ساخت کنسولی مخصوص چینی ها - تکفارس 
مایکروسافت مشغول ساخت کنسولی مخصوص چینی ها - تکفارس 

مایکروسافت مشغول ساخت کنسولی مخصوص چینی ها

کیهان میرجوادی
۳ مهر ۱۳۹۲ - 00:17
مایکروسافت مشغول ساخت کنسولی مخصوص چینی ها - تکفارس 

چین کشوریست که دیوایس ها و گجت های جدید با تأخیری طولانی نسبت به سایر نقاط جهان برای آن منتشر می شود. کنسول های بازی هم از این قاعده مستثنی نیتند معمولاً جدیدترین کنسول ها با تأخیری چند ساله نسبت به عرضه ی جهانی در بازار چین عرضه می شوند. حال مایکروسافت برای اینکه قوانینی که در این کشور وجود دارد و مانع عرضه ی تکنولوژی های جدید می شود را دور بزند و قرار است این کار را با ساخت کنسولی منحصراً برای این کشور انجام دهد.

در چین اگر با یک کمپانی چینی همکاری کنید شانس موفقیت شما چند برابر خواهد شد و مایکروسافت هم دقیقاً تصمیم به انجام چنین کاری گرفته است. برای انجام اینکار مایکروسافت شرکتی جدید را در چین تأسیس کرده است که E-Home Entertainment Development نام دارد اما مایکروسافت تنها صاحب ۴۹ درصد این کمپانی است و ۵۱ درصد دیگر در اختیار BesTV که کمپانی چینی است می باشد.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره ی این کسنول جدید مخصوص چینی ها منشتر نشده است. اما شایعاتی وجود دارد که می گوید قرار است نام این کنسول Bestpad باشد و در آن از همان تکنولوزیی استفاده شود که در Xbox استفاده شده است. کاربرد اصلی این کنسول هم قرار است انجام بازی و رساندن رسانه ها به خانه های میلیون ها چینی باشد.

مایکروسافت در حال انجام عملی هوشمندانه برای ورود سریع به یکی از پر سود ترین بازار های جهان است و مطئناً با عمل کردی خوب می تواند سود کلانی را از چین به حساب بانکیش منتقل کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید