فروش ۹ میلیون عدد iPhone 5S و iPhone 5C در سه روز - تکفارس 
فروش ۹ میلیون عدد iPhone 5S و iPhone 5C در سه روز - تکفارس 

فروش ۹ میلیون عدد iPhone 5S و iPhone 5C در سه روز

محمدرضا قدمگاهی
۱ مهر ۱۳۹۲ - 19:50
فروش ۹ میلیون عدد iPhone 5S و iPhone 5C در سه روز - تکفارس 

اپل اعلام کرده است که آخرین عضو از خانواده آیفون که منتشر شد فروشی بالغ و ۹ میلیون نسخه را داشته است و این طرفداران و خواستاران بسیار زیاد آیفون ، بهترین گوشی هوشمند ، را نشان میدهد.

انتشار و معرفی به علاوه عرضه و فروش iPhone 5S و iPhone 5C به مانند موجی پر تلاتم و بزرگ است که به ساحلی بر میخورد و میشکند. آمار دانلود و نصب iOS 7 بیش از ۲۰۰ میلیون بار بوده است ! این آمار شاید کمی عجیب باشد اما تا به حال مشکلات حل نشدنی از دسته اشکالات آپدیت نرم افزاری محصولات اپل ، برای کابرانش پیش آمده است . شرکت بزرگ Apple برای مقایسه فروش آیفون ۵ را مثال میزند و میگوید :

iPhone 5 سه روز بعد از عرضه اش تنها ۵ میلیون عدد فروخت این درحالی است که iPhone 5S تقریبا ۲ برابر برادر بزرگترش ، آیفون ۵ ، فروخته است.

Tim Cook هم ساکت ننشسته است و درباره فروش دیوانه وار آیفون ۵ اس میگوید :

این بهترین انتشار اپل از تاریخ تاسیس تا به حال بوده است چون هم فروش بیشتری تا آخر هفته داشته است و هم بسیاری از مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری حل شده است. فروش این نسخه از آیفون ( ۵s ) بسیار عالی بوده است ، به طوری که اولین آیفون در ۱ ثانیه فروخته شد و هم اکنون فروشگاه های بزرگ در سر تا سر جهان در حال دریافت محموله ها و جعبه های آیفون ۵ اس هستند و دقیقه به دقیقه یک آیفون به فروش میرسد!

به هر حال اپل تواسنته رضایت کاربرانش را جلب کند و به موفقیتی کم نظیر و بی نظیر برسد و همه این ها را به مرحوم استیو جابز مدیون میباشد . روحش شاد ، یادش گرامی !

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.