عنوان  GTA V رکورد فروش ۱ میلیارد دلاری را در ۳ روز شکست - تکفارس 
عنوان  GTA V رکورد فروش ۱ میلیارد دلاری را در ۳ روز شکست - تکفارس 

عنوان GTA V رکورد فروش ۱ میلیارد دلاری را در ۳ روز شکست

محمدرضا قدمگاهی
۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - 18:26
عنوان  GTA V رکورد فروش ۱ میلیارد دلاری را در ۳ روز شکست - تکفارس 

یکی از بزرگ ترین بازی های تاریخ در عرصه رسانه گیم عنوان محبوب سرقت بزرگ یا GTA V است . شرکت سازنده این عنوان بزرگ ، راکستار گیم ، سود بسیاری از این بازی در سه روز داشته است.

شرکت ناشر راکستار گیم یعنی کمپانی بزرگ Take-Two در بیانیه ای در روز سوم انتشار عنوان بزرگ GTA V این بازی را تحسین کرد و افزود :

فروش این بازی شگفت آور بوده است ! این بازی میتواند خاطره انگیز ترین و پر جنجال ترین بازی تاریخ باشد. فروشی که این بازی داشته است تمام شرکت TAKE-TWO را متحول کرده است. فروشی بالغ بر ۱ میلیون و ۱۰۰ دلار !

این رکورد جهانی چندی قبل از انتشار بازی gta v به دست عنوان منحصر به فرد Call OF Duty : Black ops بود اما انتظار برای این عنوان و به علاوه تبلیغات گسترده که روی در و دیوار منهتن ، واشنگتن ، لس آنجلس و دیگر شهر های ایالات متحده آمریکا باعث فروش میلیونی این عنوان بوده است . این عنوان آنقدر در مغز و فکر گیمر ها فرو رفته است که آنها اخبار مربوط به xbox one و ps4 را کنار گذاشته و به xbox360 و ps3 خود اتکا دارند!

Strauss Zeinick رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت Take-Two در بیانیه ای اعلام کرد :

عنوان GTA V یک پدیده ی فرهنگی است و میتواند روی اخلاق یک جامعه تاثیر بگذارد و همه چیز را در سرگرمی تعاملی به دست میاورد و شرکت Take-Two فرمان بردار انتقاد های طرفداران این عنوان بزرگ است.

این عنوان بزرگ در ۱۷ سپتامبر سال ۲۰۱۳ برای دو پلتفرم PS3 , XBOX360 منتشر شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.