AMD : بازی های کامپیوتری میتوانند از تکنولوژی کنسول های نسل بعد بهره مند شوند - تکفارس 
AMD : بازی های کامپیوتری میتوانند از تکنولوژی کنسول های نسل بعد بهره مند شوند - تکفارس 

AMD : بازی های کامپیوتری میتوانند از تکنولوژی کنسول های نسل بعد بهره مند شوند

محمدرضا قدمگاهی
۲۸ شهریور ۱۳۹۲ - 19:54
AMD : بازی های کامپیوتری میتوانند از تکنولوژی کنسول های نسل بعد بهره مند شوند - تکفارس 

کنسول های شرکت مایکروسافت و سونی تنها با یک دیگر درگیر هستند و فقط رقابت را میان XBOX ONE  و PS4  میدانند.بعضی از افراد این رقابت سرسخت را ضربه ای به PC  میدانند، اما به گفته Matt Skynner  این رقابت موردی ندارد و به ضرر PC  تمام نمیشود. در عوض ، او معتقد است که گیمرانی که از PC  به عنوان Gaming  استفاده میبرند ، میتوانند از تکنولوژی AMD Redeon  که در کنسول های نسل هشتم استفاده شده است بهره ببرند.

یکی از مسئولان شرکت بزرگ AMD  در مصاحبه اخیر خود با وبسایت Forbes  داشت افزود :
بازیهای کامپیوتری نه تنها با آمدن کنسول های غول پیکر نسل بعدی طرفداران خود را از دست نمیدهند بلکه ، آنها با استفاده از کارت های گرافیک نسل بعد مینوانند به رشد خود ادامه دهند تا جایی که پلتفرم مقصد تمام بازی های ویدئویی PC  ها باشند. هر زمان که کنسول های نسل بعد منتشر شد ؛ PC  باز ها میتوانند از تکنولوژی آن بهره مند شوند، اما معماری کنسول های PS4  و XBOX ONE  شبیه به هم است و اگر به عنوان یک باندل منتشر شوند قیمتشان ارزان تر از کامپیوتر های قدرتمند رومیزی میشوند.
این خبر یکی از بهترین خبر ها برای یک PC Gamer  میباشد زیرا میتواند PC  خود را به یک کنسول نسل نهمی یا دهمی هم تبدیل کند ! و در آخر آقای Matt Skynner اعلام کرد که به زودی توسط شرکت AMD  یک کارت گرافیک قدرتمند که از نظر معماری شبیه به AMD Redeon X86  کنسول PS4 است معرفی و عرضه خواهد شد و شما میتوانید این کارت گرافیک را خریداری کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.