سومین قاتل گیگابایت با چیپست X79 - تکفارس 
سومین قاتل گیگابایت با چیپست X79 - تکفارس 

سومین قاتل گیگابایت با چیپست X79

میلاد کرمانشاهی
۲۰ شهریور ۱۳۹۲ - 19:52
سومین قاتل گیگابایت با چیپست X79 - تکفارس 

مادربرد G1.Assassin 3 که در زمره حرفه ای ترین برد های شرکت گیگابایت قرار دارد، در IDF13 به نمایش درآمد و قرار است جانشین G1.Assassin 2 باشد. G1.Assassin 3 بر مبنای سوکت LGA 2011 طراحی شده است و میزبان لایقی برای پردازنده های Ivy Bridge-E خواهد بود.

مادربرد G1.Assassin 3 همانند مادربرد جدید ازراک از مدار ۱۰ فاز VRM به همراع خازن های مشکی بهره می برد و پردازنده را از طریق دو اتصال ۴ و ۸ پین تغذیه می کند. البته طراحی آن هنوز تکمیل نشده است چرا که هنوز هیچ گونه هیت سینکی روی مدار (کنار سوکت) جاسازی نشده است. ۸ اسلات حافظه با رنگ بندی یک در میان سبز/مشکی و با پشتیبانی از حافظه ۴ کاناله DDR3 برای Assassin 3 در نظر گرفته شده است. در زمینه ذخیره سازی ۱۰ پورت SATA III کافی به نظر می رسد. چهار اسلات PCIe 3.0 x16 آن هم از CrossFireX و SLI پشتیبانی می کنند که امری بدیهی است.

a1

مادربرد هم چنان از تم سبز/مشکی گیگابایت بهره می برد و هیت سینک پایانی نیز مطمئا ردی از این تم خواهد داشت. برتری شاخص Assassinn 3 نسبت به مدل قبلی چیپست صدای چهار هسته ای Creative Sound Core3D می باشد. امکانات AMP-UP شامل تقویت کننده های هدفون و محافظ نویز صدا (با مرزبندی LED سبز رنگ) نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

a2

کارت توسعه نسل ac وای فای و بلوتوث ۴ به همراه Assassin 3 عرضه می شود. این برد مجهز به آخرین امکانات Ultra Durable 5 و بایوس دوتایی گیگبایت می باشد. اتصالات خروجی شامل دو پورت شبکه گیگابیت، تعدادی پورت USB 3.0/2.0، پورت دستگاه گیمینگ (Gaming Device) با روکش طلایی ئ جک ۷٫۱ کاناله صوتی می باشد. چندین دکمه روشن/خاموش و Debug LED نیز بر روی برد مشاهده می شود. تاریخ عرضه و قیمت هنوز مشخص نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.