سونی Xperia Z1 رونمایی شد – نمایشگاه IFA برلین - تکفارس 
سونی Xperia Z1 رونمایی شد – نمایشگاه IFA برلین - تکفارس 

سونی Xperia Z1 رونمایی شد – نمایشگاه IFA برلین

میلاد کرمانشاهی
۱۴ شهریور ۱۳۹۲ - 02:03
سونی Xperia Z1 رونمایی شد – نمایشگاه IFA برلین - تکفارس 

بالاخره و پس از مدتی انتظار غول کوچک سونی امروز و در نمایشگاه IFA برلین رونمایی شد. اسمارت فون مورد انتظار Xperia Z1 که به هونامی نیز شهرت دارد امروز با تمام شکوه خود به صحنه آمد.

Xperia Z1 معروف به Honami

هونامی کاملا ضد آب است و دوربین آن هم زیر آب به خوبی کار می کند که منجر به ایجاد تصاویر زیبایی می شود. بدون هیچ زیاده گویی مستقیما سراغ مشخصات فنی هونامی می رویم.

a1
a2

۱- هونامی کاملا ضدآب می باشد.

۲- این مدل مجهز به لنز Sony G و دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی می باشد که در کنار انجین پردازش تصویر سونی، تصاویر خارق العاده ای را ثبت می کند.

۳- Z1 مجهز به ابزار اجتماعی Social Live می باشد که به شما کمک می کند همزمان ویدئوهای زیر آبی خود را استریم کرده و در صفحه فیس بوک خود قرار دهید و همزمان نیز شاهد لایک و کامنت های دوستانتان باشید.

۴- Info-eye قابلیت بی نظیری است که اطلاعات مربوط به تصویری را که می بیند را در اختیار شما قرار می دهد. الگوریتم این ابزار بسیار پیچیده است و دامنه کاربرد وسیعی نیز دارد. از مناطق دیدنی بگیرید تا کتابها و حتی غذاها! تصور کنید که وارد یک کتابخانه شده اید، در این صورت نیازی به پرسش خاصی نیست و Info-eye تمام اطلاعاتی را که می خواهید در رابطه با کتاب مورد نظر را به شما خواهد داد. با تشکر از سونی باید بگویم واقعیت افزوده را در Xperia Z1 خواهید یافت.

۵- علیرغم امکانات زیاد و پردازنده سریع، عمر باتری هونامی بیش تر از آن چیزی خواهد بود که تصورش را می کنید.

۶- Cybershot QX10 و QX100 دو دوربینی هستند که برای کار با هونامی طراحی شده اند بنابراین می توانید کیفیت دوربین جیبی را در موبایل خود تجربه کنید.

Xperia Z1 معروف به هونامی همین ماه عرضه خواهد شد بنابراین اگر به آن علاقمند شده اید جیب های خود را پر کنید. منتظر اخبار بیش تری از کنفرانس IFA 2013 در برلین باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.