فبلت جدید سامسونگ، مجدداً لیک شد! - تکفارس 
فبلت جدید سامسونگ، مجدداً لیک شد! - تکفارس 

فبلت جدید سامسونگ، مجدداً لیک شد!

محمد جهانی
۱۰ شهریور ۱۳۹۲ - 12:01
فبلت جدید سامسونگ، مجدداً لیک شد! - تکفارس 

هرچه به چهارشنبه نزدیک‌تر می‌شویم، از فبلت گلکسی نوت ۳ سامسونگ چیزهای بیشتری منتشر می‌شود درست برخلاف محصولات اپل که تا روز معرفی، اطلاعات چندانی از آن‌ها به‌دست نخواهیم آورد!

GalaxyNote3

یک گزارش منتشر شده به تازگی تصویری از نسخه نهایی فبلت گلکسی نوت ۳، را نشان می‌دهد. درست است که این تصویر کیفیتی بالایی ندارد اما می‌توان گفت احتمالا با یک فبلت کمی گردتر نسبت به نسل قبلی آن، طرف خواهیم بود. اندازه ضخامت این فبلت کمی کم‌تر شده و نازک به نظر می‌رسد.

نسل سوم فبلت‌های گلکسی نوت ۳، برای رقابت با پرچم‌داران فبلتی مانند بازار نظیر اکسپریا Z  اولترا و اچ‌تی‌سی وان مکس به بازار خواهد آمد. فبلت اچ‌تی‌سی اگرچه هنوز معرفی نشده اما اطلاعات سخت افزاری  بسیاری را از خود منتشر کرده است. با این اطلاعات به‌دست آمده می‌توان گفت  فبلت جدید اچ‌تی‌سی طراحی خود را از خانواده وان گرفته و به یک اسکنر اثر انگشت نیز، مجهز خواهد بود.

اگر تا روز چهار شنبه برای معرفی فبلت جدید سامسونگ منتظر بمانید، سامسونگ شاید از آن‌چه که برای موفقیت خانواده فبلت‌های گلکسی نوت خود در نظر دارد با معرفی نسل سوم یک فبلت از این رده، برایتان بازگو سازد.

بیایید قبل از برگزاری رسمی معارفه گلکسی نوت ۳، هرچه که تاکنون درباره فبلت جدید سامسونگ شنیده‌اید برای دیگران تعریف نمایید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید