هواوی هانر ۳، معرفی شد: یک گوشی ضد آب تمام عیار! - تکفارس 
هواوی هانر ۳، معرفی شد: یک گوشی ضد آب تمام عیار! - تکفارس 

هواوی هانر ۳، معرفی شد: یک گوشی ضد آب تمام عیار!

محمد جهانی
۸ شهریور ۱۳۹۲ - 19:35
هواوی هانر ۳، معرفی شد: یک گوشی ضد آب تمام عیار! - تکفارس 

هواوی هانر ۳ به عقیده بسیاری، یک رقیب میان قیمتی برای گلکسی S4  تبدیل می‌شود به تازگی معرفی شده و کمپانی نام‌داری همچون هواوی با تولید یک گوشی چهار هسته‌ای میان قیمتی، نشان داده نباید همیشه یک پرچم‌دار، گران‌ترین گوشی موجود در بازار باشد!

هواوی هانر ۳، با کسب تاییدیه IP57  برای مقاوم بودن در برابر آب و غبار و قیمت خوب خود به یک رقیب تازه وارد و میان قیمتی خوب، برای رقبای گران‌قیمت‌‌ترش در بازار تبدیل خواهد شد. این اسمارت فون، چهار هسته‌ای بوده و هرهسته از فرکانسی در حدود ۱.۵ گیگاهرتز بهره می‌برد. یک رم ۲ گیگابایتی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور Exmor RS و صفحه نمایش ۴.۷ اینچی از دست پر بودن پرچم‌دار هواوی نام میان قیمتی هانر ۳، خبر می‌دهد.

Huawei-Honor-3-600x400

خوب است بدانید، هواوی هانر ۳ با نمایش‌گر بزرگ ۴.۷ اینچی HD  و چیپ اختصاصی هواوی (K3V2 chip) همراه بوده و عزم خود را برای رقابت با بزرگان بازار، به خوبی جزم کرده است. ویژگی خوب پرچم‌دار میان قیمتی هواوی، رابط کاربری اختصاصی خود کمپانی و نسخه ۴.۱.۲ سیستم عامل آندروید گوگل می‌باشد که می‌توان با این گوشی، به انجام بازی‌های روز و گرافیکی پرداخت.

هواوی هانر ۳، تا عمق یک متری در آب دوام آورده و مقاوم شدن این مدل در برابر آب و غبار، یک ویژگی بزرگ و نادر برای چنین پرچم دار میان قیمتی به حساب می‌آید.

همانند سایر اسمارت‌فون‌های سال ۲۰۱۳، هواوی هانر ۳ صاحب ویژگی به نام infra-red IR بوده که به شما اجازه خواهد داد تا سایر وسایل الکترونیکی مجهز به این تکنولوژی را، تحت سلطه خود قرار دهید.

یک مشخصه خوب هواوی هانر ۳، قیمت ۳۱۰ دلاری‌اش بوده اما بهتر است بدانید، در حال حاضر هواوی هانر ۳ فقط در بازار چین به فروش می‌رسد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.