پنل جلویی فبلت گلکسی نوت ۳، مجددا لیک شد! - تکفارس 
پنل جلویی فبلت گلکسی نوت ۳، مجددا لیک شد! - تکفارس 

پنل جلویی فبلت گلکسی نوت ۳، مجددا لیک شد!

محمد جهانی
۸ شهریور ۱۳۹۲ - 19:28
پنل جلویی فبلت گلکسی نوت ۳، مجددا لیک شد! - تکفارس 

گویا سامسونگ برروی نسل سوم فبلت‌های گلکسی نوت خود خیلی حساسیت به خرج داده و تا این زمان به خوبی توانسته از لیک شدن شکل و شمایل ظاهری آن، محافظت نماید.  اما به تازگی تصاویری از پانل جلویی فبلت گلکسی نوت ۳ سامسونگ منتشر شده و تا حدی دست سامسونگ را برای‌ طراحی فبلت جدیدش، برملاء می‌کند.

دیروز نیز، تصاویری از پنل جلویی این فبلت منتشر شد و امروز با لیک شدن تصاویر پنل سفید رنگ آن، مطئمن شده‌ایم سومین نسل از فبلت گلکسی نوت ۳ یک دستگاه ۵.۷ اینچی خواهد بود.

Samsung-Galaxy-S-III-front-glass-panel-leaks-out

هیچ چیز تازه‌ای در طراحی این فبلت به چشم نمی‌خورد و هربار که به تصاویر بیش‌تر دقیق می‌شوید، به یاد پرچم‌دار امسال سامسونگ خواهید افتاد با این تفاوت که فبلت گلکسی نوت جدید سامسونگ نسبت به نسل قبلی خود، کمی حالت مربع مانند به خود گرفته و گوشه‌های آن گرد تر شده است.

گلکسی نوت ۳، احتمالا در رنگ‌های سیاه و سفید عرضه خواهد شد اما به نظر می‌رسد، رنگ سومی برای این فبلت نسبتا خوش جثه وجود داشته باشد. آیا باید شاهد یک مدل طلایی رنگ از این فبلت باشیم؟!

البته هیچ مهر تاییدی برروی این رنگ نخورده و با توجه به بدنه پلاستیکی محصولات سامسونگ، عرضه فبلت گلکسی نوت ۳ در رنگ طلایی کمی بعید به نظر خواهد رسید.

شایعه شده فبلت گلکسی نوت ۳، به یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی FHD  مجهز بوده و احتمالا این فبلت، با دو تراشه اگزینوس سامسونگ و اسنپ دراگون سری ۸۰۰ شرکت کوالکام عرضه می‌شود.

حال باید منتظر ۴ سپتامبر ماند و دید که فبلت جدید سامسونگ چه حرفی برای گفتن دارد!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.