رم های DDR4 – برنامه G.Skill برای آینده - تکفارس 
رم های DDR4 – برنامه G.Skill برای آینده - تکفارس 

رم های DDR4 – برنامه G.Skill برای آینده

میلاد کرمانشاهی
۸ شهریور ۱۳۹۲ - 15:19
رم های DDR4 – برنامه G.Skill برای آینده - تکفارس 

G.Skill، سازنده مطرح و سرشناس ماژول های رم حرفه ای، نسل بعد رم های خود را در نمایشگاه IDF13 سان فرانسیسکو معرفی خواهد کرد که از نوع DDR4 می باشند. این شرکت هم چنین در نظر دارد در این رویداد از سریعترین رم DDR3 خود که برای پلتفرم Ivy Bridge-E در نظر گرفته است، رونمایی کند.

DDR4 برای آینده، DDR3 با فرکانس بالا برای حالا!

با این که اطلاعات بسیار کمی در رابطه با رم های DDR4 و فناوری به کار رفته در آن ها در دست داریم ولی می دانیم که برق مصرفی این سری از رم ها در مقایسه با نسل قبل کم تر بوده و در حدود ۱٫۱ تا ۱٫۲ ولت می باشد. هم زمان با کاهش توان مصرفی، رم های DDR4 با فرکانس ۴۲۶۶ مگاهرتز و بیشتر، سریعترین رم های DDR3 کنونی را که ۳۰۰۰ مگاهرتز فرکانس دارند، پشت سر خواهند گذاشت. نمونه های اولیه DDR4 در محدوده ۳۲۰۰ تا ۳۴۶۶ مگاهرتز فعالیت می کنند ولی با گذشت زمان و عرضه شدن پلتفرم هایی که از این حافظه ها پشتیبانی می کنند (مانند Skylake و Haswell-E از اینتل و Carizo از AMD) فرکانس های بالاتری را تجربه خواهند کرد.

a1

G.Skill قصد دارد در این رویداد برنامه های خود برای حافظه های DDR4 سری Trident X مطرح کند.

آقای مارک یو (Mark Yu) بازاریاب فنی G.Skill در این باره گفت:

G.SKILL International طراح و تولید کننده ماژول های حرفه ای رم اعلام کرد که در نمایشگاه Intel Developer Forum امسال در سان فرانسیسکو به عنوان شریک اینتل در غرفه ۱۶۵ از رم های DDR3 با بیشینه فرکانس برای پردازنده های Core i7 سوکت LGA 2011 رونمایی خود کرد. این شرکت هم چنین در نظر دارد که برنامه های خود برای فناوری DDR4 را به اشتراک بگذارد. این اولین بار است که ما در IDF شرکت می کنیم، از این رو از رونمایی رم های DDR3 با بالاترین فرکانس و اعلام برنامه های خود برای DDR4 بسیار هیجان زده هستیم!

IDF امسال در تاریخ ۱۱ سپتامبر در شهر سان فرانسیسکو شروع به کار خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.