نمونه اولیه سونی هونامی، نام اکسپریا Z1 را برای پرچم‌دار دوربین محور سونی تایید کرد! - تکفارس 
نمونه اولیه سونی هونامی، نام اکسپریا Z1 را برای پرچم‌دار دوربین محور سونی تایید کرد! - تکفارس 

نمونه اولیه سونی هونامی، نام اکسپریا Z1 را برای پرچم‌دار دوربین محور سونی تایید کرد!

محمد جهانی
۵ شهریور ۱۳۹۲ - 14:29
نمونه اولیه سونی هونامی، نام اکسپریا Z1 را برای پرچم‌دار دوربین محور سونی تایید کرد! - تکفارس 

همان‌طور که به زمان برگزاری کنفرانس سونی برای معرفی پرچم‌دار دوربین محورش با نام اکسپریا هونامی نزدیک تر می‌شویم، حجم شایعاتی که از این گوشی منتشر می‌شود رو به افزایش می‌گذارد.

چهار سپتامبر زمانی است که سونی قصد دارد از لنز‌های قابل تعویض برای اسمارت‌فون‌های آندرویدی و آی‌فون اپل رونمایی به عمل آورد، حال بعید نیست که سونی برای به احتزار درآوردن مجدد اکسپریا خود، اکسپریا هونامی را هم در آن روز به معرفی عمومی برساند.

پرچم‌دار دوربین محور سونی که این اواخر نام اکسپریا هونامی را برای خود برگزیده بود، به تازگی اعلام شده که اکسپریا Z1،  نام خواهد گرفت.Mockups-of-the-Sony-Xperia-Z-Sony-Xperia-Z-Ultra-and-Sony-Xperia-Z1

در تصویری که به تازگی منتشر شده، نام سه پرچم‌دار سونی دیده می‌شود. پرچم دار فعلی سونی با نام اکسپریا Z، فبلت عظیم الجثه Z اولترا و پرچم‌دار سومی که سونی اکسپریا هونامی Z1  نام گرفته است.

اپراتور آمریکایی T-Mobile به تازگی با درخواست سونی برای به فروش رساندن اکسپریا Z در ایالات متحده آمریکا موافقت کرده و حال باید منتظر ماند و دید، فروش بالای اکسپریا Z در آمریکا می‌تواند موافقت این اپراتور آمریکایی را برای فروش پرچم‌دار دوربین محور سونی، جلب سازد یا خیر؟!

اگر سونی نتواند نظر اپراتورهای آمریکایی را جلب نماید، مجبور است با هدف قرار دادن قلب بازار سایر کشورها، قدرت پرچم‌دار دوربین محور خود را نشان دهد. اکسپریا هونامی تنها پرچم‌دار دوربین محور سال ۲۰۱۳ نخواهد بود، چراکه سامسونگ پیش از این با معرفی گلکسی S4 زوم و نوکیا با معرفی ساختن لومیا ۱۰۲۰ آمادگی خود را برای ایستادگی در برابر اکسپریا هونامی، اعلام کرده اند و از طرفی، کمپانی نام‌دار Oppo  در صدد است تا با برگزاری رونمایی اولین محصول دوربین محور هوشمند خود با نام اوپو N1 به جمع مبارزان دوربین محور هوشمند، اضافه شود.

شما فکر می‌کنید کدامیک فاتح خواهند بود؟! آیا سونی هونامی می‌تواند، سری گلکسی زوم و لومیا نوکیا را به لرزه درآورد؟!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید