هونامی مینی، با ابعادی کاملا کوچک و نا امید کننده! - تکفارس 
هونامی مینی، با ابعادی کاملا کوچک و نا امید کننده! - تکفارس 

هونامی مینی، با ابعادی کاملا کوچک و نا امید کننده!

محمد جهانی
۳ شهریور ۱۳۹۲ - 21:12
هونامی مینی، با ابعادی کاملا کوچک و نا امید کننده! - تکفارس 

تا به امروز تصاویر و تیزرهای بسیاری از پرچم‌دار دوربین محور جدید کمپانی سونی، سونی اکسپریا Z1/ هونامی منتشر شده اما به تازگی نیز، یک تصویر تار از مدل کوچک‌تر آن، یعنی هونامی مینی در فروم XDA Developers  منتشر شده که سونی هونامی مینی را در کنار بلک بری  Q10  به نمایش گذاشته است.

در پستی که در این فروم منتشر شده، آمده: ” شما این را از من ندیده‌اید… اما چهار سپتامبر به وقوع خواهد پیوست! این تمام چیزیست که من می‌گویم!”

ابعاد بلک بری Q10، ۶۶.۸*۱۱۹.۶ mm بوده و همانطور که شاهد هستید، هونامی مینی به طور قابل توجه‌ای از آن کوچک‌تر می‌باشد.

gsmarena_001

ابعاد احتمالی و محاسبه شده برای هونامی، ۱۰۹.۲*۵۷.۹ mm بوده که از اکسپریا Ray  ۳.۳ اینچی، هم کوچکتر است. البته شایعه شده هونامی مینی به یک صفحه نمایش ۴.۳ اینچی مجهز خواهد شد. اگرچه مجهز ساختن چنین گوشی کوچکی به صفحه نمایش ۴.۳ اینچی کمی مضحک بوده و به کار برده شدن یک صفحه نمایش ۴ اینچی در هونامی مینی، کمی واقعی‌تر به نظر می‌رسد. شایدهم، این گوشی که در کنار بلک بری Q10 آمده، هونامی مینی نباشد.

سایر شایعات، از مشخصات بسیار خوبی نظیر صفحه نمایش اچ‌دی، چیپست سری ۸۰۰ اسنپ دراگون کوالکام، دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی و یک باتری ۲۴۰۰ میلی آمپری برای هونامی مینی خبر داده‌اند.

سونی از پرچم‌دار دوربین محور جدید خود با نام سونی اکسپریا Z1/ هونامی در چهار سپتامبر پرده برخواهد داشت و شاید، هونامی مینی را نیز در کنار آن معرفی نماید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.