دو یار جدید اپل، در چین با تاخیر سه‌ماهه ارائه خواهند شد! - تکفارس 
دو یار جدید اپل، در چین با تاخیر سه‌ماهه ارائه خواهند شد! - تکفارس 

دو یار جدید اپل، در چین با تاخیر سه‌ماهه ارائه خواهند شد!

محمد جهانی
۲ شهریور ۱۳۹۲ - 20:09
دو یار جدید اپل، در چین با تاخیر سه‌ماهه ارائه خواهند شد! - تکفارس 

اگر شما در سایت‌های آی‌تی و فناوری گوناگون چرخ زده باشید، کم‌تر جایی را می‌توان یافت که از اپل و دو آی‌فون جدیدش چیزی نگفته باشند اما صبح روز جمعه یک خبر کاملا بد، برای دوست‌داران دو یار جدید آی‌فونی اپل منتشر شد!

آی‌فون ۵S  و آی‌فون ۵C  که احتمالا تا پایان ماه سپتامبر به فروش رسانده خواهند شد، کمی دیرتر و در ۲۸ نوامبر وارد بازار جمهوری خلق چین می‌شود. این تاخیر پیش آمده، به علت عدم تایید آی‌فون‌های جدید اپل از سوی وزرات صنایع و فن آوری اطلاعات چین، صورت پذیرفته است.

همچنین با مجهز شدن آی‌فون ۵S  و آی‌فون ۵C  به چیپ رادیویی کوالکام، هردو مدل از اپراتور چینا موبایل پشتیبانی خواهند کرد. خبرهایی هم به گوش می‌رسد، که اپل و چینا موبایل در تلاش هستند تا دو محصول جدید آی‌فون را تا پایان سال به دست مشتریان این اپراتور چینی، برسانند.

انتظار می‌رود آی‌فون ۵S به یکی از گران‌قیمت ترین پرچم دارهای اپل در بازار موبایل تبدیل شود و آی‌فون ۵ با نزول مقام ، یک محصول میان قیمتی از سوی اپل در بازار تلفن‌های هوشمند باشد. آی‌فون ارزان قیمت یا ۵C، یک محصول مقرون به صرفه و اقتصادی خواهد بود و در رنگ‌های متنوع و با بدنه پلاستیکی، عرضه می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید