مشخصات پرچم‌دار جدید بلک بری لو رفت! - تکفارس 
مشخصات پرچم‌دار جدید بلک بری لو رفت! - تکفارس 

مشخصات پرچم‌دار جدید بلک بری لو رفت!

محمد جهانی
۱ شهریور ۱۳۹۲ - 23:44
مشخصات پرچم‌دار جدید بلک بری لو رفت! - تکفارس 

کمپانی بلک بری با تولید و عرضه بلک بری Z10 توانست به خوبی در بین سایر پرچم‌دار ها حاضر شود. حال نوبت شاهکار جدید این کمپانی یعنی Z30 است، که بتواند به موفقیت‌های مدل قبلی خود ادامه داده و بلک بری را در اوج نگه دارد. بلک بری Z30 که مدیر عامل کمپانی بلک بری، آقای Thorsten Heins برای معرفی‌اش خیلی هیجان زده شده، به تازگی منابعی، برخی ازمشخصات سخت افزاری آن را منتشر ساخته اند.

بر طبق این خبر، بلک بری Z30 با پشتیبانی از صفحه نمایش ۵ اینچی سوپر آمولد، ۲ گیگابایت رم و یک باتری ۲۸۸۰ میلی آمپری همراه شده است. همچنین اگر مشخصات سخت افزاری شایعه شده صحت داشته باشد، بلک بری Z30 به اولین اسمارت فون بلک بری با صفحه نمایش ۵ اینچی تبدیل می‌شود.

BlackBerry-Aristo-Z30-versus-2Lumia-925

در روز جمعه نیز، تصاویری از هند منتشر شد، که دو گوشی بلک بری Z30 و نوکیا لومیا ۹۲۵ را با یک‌دیگر به مقایسه گذاشته بود. حال اگر به تصاویر خیره شویم، از نظر اندازه صفحه نمایش، محصول جدید بلک بری با صدر در مقام اول خواهد ایستاد. همچنین گفته می‌شود، بلک بری از نظر اندازه با گلکسی S4 سامسونگ برابری می‌کند اگرچه از کیفیت ساخت بالاتری بهره مند شده است.

BlackBerry-Aristo-Z30-versus-Nokia-Lumia-925

با انتظاری که از بلک بری برای معرفی و عرضه محصول جدیدش در ماه نوامبر می‌رود، احتمالا تا کریسمس شاهد عرضه آن از سوی بلک بری در تمام نقاط دنیا باشیم. با توجه به اخبار و شایعاتی که از این مدل به انتشار می‌رسد،  Z30 یک نماد قدرت برای کمپانی کانادایی بلک بری محسوب خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید