تبلت ۱۰ اینچی همه کاره اچ‌پی؟! - تکفارس 
تبلت ۱۰ اینچی همه کاره اچ‌پی؟! - تکفارس 

تبلت ۱۰ اینچی همه کاره اچ‌پی؟!

محمد جهانی
۱ شهریور ۱۳۹۲ - 19:57
تبلت ۱۰ اینچی همه کاره اچ‌پی؟! - تکفارس 

سری محصولات Omni کمپانی اچ‌پی که نوعی کامپیوتر شخصی ویندوزی به حساب می‌آیند، گویا قرار است به‌زودی پذیرای یک عضو ویندوزی دیگر باشند. این عضو تازه، احتمالا  یک تبلت ۱۰ اینچی all-in-one ویندوزی  خواهد بود.

به‌تازگی یک تبلت ۱۰ اینچی با نام HP Omni 10 از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) تاییدیه گرفته است. همان‌طور که همیشه اطلاعات منتشر شده از FCC دست محصولات در حال تولیدکنندگان را برای دوست‌داران فناوری برملا می‌کند، این‌بار هم بخشی از مشخصات و ویژگی‌های تبلت ۱۰ اینچی ویندوزی اچ‌پی، منتشر شده است.

HP Omni 10 از امکاناتی نظیر وای‌فای، بلوتوث،  و یک دوربین بهره می‌برد و شاید از منظر نرم افزاری، شاهد عرضه این تبلت با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت باشیم! اگرچه معرفی تبلت ۱۰ اینچی جدید اچ‌پی با دو سیستم عامل آندروید گوگل و ویندوز مایکروسافت، بعید نخواهد بود. از آنجا که سری محصولات Omni اچ‌پی رایانه‌های شخصی all-in-one به حساب می‌آیند، سوال‌ها و گمان‌ها درباره این محصول افزایش می‌یابد.

احتمالا اچ‌پی تبلت Omni 10 را در نمایشگاه IFA 2013 برلین، معرفی نماید. تا برگزاری این نمایشگاه تنها چند هفته باقی مانده، و گویا در این نمایشگاه، محصولات جدید زیادی رمز گشایی خواهند شد.

نظر شما چیست؟! آیا تبلت ۱۰ اینچی اچ‌پی، همانند یک بمب به یک‌باره نمایشگاه IFA 2013 برلین آلمان را دگرگون خواهد ساخت؟!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید