۴ میلیون گلکسی نوت ۳، به پردازنده چهار هسته‌ای مجهز خواهند شد! - تکفارس 
۴ میلیون گلکسی نوت ۳، به پردازنده چهار هسته‌ای مجهز خواهند شد! - تکفارس 

۴ میلیون گلکسی نوت ۳، به پردازنده چهار هسته‌ای مجهز خواهند شد!

محمد جهانی
۱ شهریور ۱۳۹۲ - 18:25
۴ میلیون گلکسی نوت ۳، به پردازنده چهار هسته‌ای مجهز خواهند شد! - تکفارس 

سامسونگ پس از عرضه نسل چهارم سری گلکسی S خود، با پردازنده‌های اوکتا اگزینوس ۵ نتوانست انتظارات را از یک پردازنده ۸ هسته‌ای به خوبی برآورده نماید. حال این کمپانی گویا در تجهیز نسل سوم فبلت‌های گلکسی نوت نیز، به چنین پردازنده‌ای مردد مانده است!

بر طبق یک گزارش منتشر شده در کره جنوبی، کمپانی سامسونگ بالاخره برای عرضه عمده نسل سوم فبلت گلکسی نوت با یک پردازنده مشخص تصمیم گرفته است. بر طبق این گزارش، ۴ میلیون از اولین فبلت‌های گلکسی نوت ۳، به پردازنده چهار هسته‌ای سری ۸۰۰ اسنپ دراگون کوالکام مجهز شده و این در حالی است، که ۲۰ تا ۳۰ درصد از آن‌ها، به سلطه پردازنده‌های ۸ هسته‌ای اگزینوس ۵۴۲۰ سامسونگ در خواهند آمد. همچنین بنا بر یک گزارش از کره جنوبی در هفته گذشته، گلکسی نوت ۳ در یک لیست با دو مدل مختلف نام‌گذاری شده که یک مدل با ارائه نسل سوم ارتباطات به یک پردازنده اوکتا اگزینوس سامسونگ مجهز شده و دیگری، با پشتیبانی از پردازنده‌‌ی ۴ هسته‌ای سری ۸۰۰ پردازنده‌های اسنپ دراگون کوالکام از ویژگی‌های برتری مانند پشیتبانی از نسل چهارم ارتباطات LTE بهره مند می‌باشد.

احتمالا نسخه‌ای از فبلت گلکسی نوت ۳ که برای ارائه در ایالات متحده آمریکا، در نظر گرفته شده است به پردازنده ۴ هسته‌ای سری ۸۰۰ پردازنده‌های SnapDragon کوالکام مجهز خواهد شد.

تاریخ رونمایی نسل سوم فبلت‌های گلکسی نوت سامسونگ و ساعت مچی گلکسی Gear، ده سپتامبر بوده و سامسونگ قصد دارد تا در نمایشگاه IFA 2013 فبلت گلکسی نوت ۳ را خود را به نمایش عموم بگذارد!

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.