نوکیا ۱۰۶ و ۱۰۷؛ دو گوشی ۲ سیم کارته جدید نوکیا! - تکفارس 
نوکیا ۱۰۶ و ۱۰۷؛ دو گوشی ۲ سیم کارته جدید نوکیا! - تکفارس 

نوکیا ۱۰۶ و ۱۰۷؛ دو گوشی ۲ سیم کارته جدید نوکیا!

محمد جهانی
۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - 20:20
نوکیا ۱۰۶ و ۱۰۷؛ دو گوشی ۲ سیم کارته جدید نوکیا! - تکفارس 

نوکیا به تازگی از دو تلفن همراه جدید و و دو سیم کارته، نوکیا ۱۰۶ و ۱۰۷ رونمایی کرد. این دو تلفن همراه، هردو از چهار باند شبکه GSM  پشتیبانی خواهد کرد؛ هر سیم کارت از ۲ باند پشتیبانی می‌کند.

نوکیا ۱۰۶ و نوکیا ۱۰۷ هر دو به یک صفحه نمایش ۱.۸ اینچی از نوع TFT  مجهز شده  و هر صفحه نمایش قادر به ارائه ۶۵ هزار رنگ مجزا، خواهد بود. همچنین پلتفرم به کار گرفته شده برروی آن‌ها، سری ۳۰ می‌باشد.gsmarena_001

شباهت‌های بین دو گوشی نیز، به طراحی نوکیا ۱۰۶ و ۱۰۷ ادامه پیدا می‌کند. ابعاد و اندازه هر دو مدل،  ۱۱۲.۹mm x 47.5mm x 14.9 mm بوده و صفحه کلید هر دو، در برابر گرد و غبار مقاوم خواهد بود. گیرنده FM   و فلاش LED ، از دیگر شاخصه‌های خوب نوکیا ۱۰۷ و ۱۰۶ به حساب می‌آید.

وزن نوکیا ۱۰۷، ۷۵.۸ گرم بوده و یک باتری ۱۰۲۰ میلی آمپری که تا ۳۶ روز در حالت استند-بای دوام خواهد آورد، در آن به کار گرفته شده است. نوکیا ۱۰۶ نیز با وزنی در حدود ۷۴.۲ گرم و باتری ۸۰۰ میلی آمپری می‌تواند تا ۳۵ روز دوام داشته باشد.

نوکیا ۱۰۷، از طریق کارت حافظه میکرو Sd، تا ۱۶ گیگابایت قابل ارتقاء بوده و ۲۵ دلار قیمت دارد. نوکیا ۱۰۶ هم، با مشخصاتی نسبتا برابر ۲۳ دلار قیمت گذاری شده است.

لازم به ذکر است، ربع سوم سال جاری میلادی هر دو مدل در چین عرضه خواهد شد اما نوکیا، هنوز حرفی از زمان در نظر گرفته شده برای عرضه نوکیا ۱۰۷ و ۱۰۶ در دیگر بازارها نزده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید