وقتی ال‌جی، از اولین صفحه نمایش QuadHD رونمایی می‌کند! - تکفارس 
وقتی ال‌جی، از اولین صفحه نمایش QuadHD رونمایی می‌کند! - تکفارس 

وقتی ال‌جی، از اولین صفحه نمایش QuadHD رونمایی می‌کند!

محمد جهانی
۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - 19:53
وقتی ال‌جی، از اولین صفحه نمایش QuadHD رونمایی می‌کند! - تکفارس 

کمپانی‌ ال‌جی به تازگی از با کیفیت‌ترین صفحه نمایش‌ موجود ، برای تلفن‌های هوشمند معرفی به عمل آورد.

صفحه نمایش Quad HD AH-IPS LCD، اولین صفحه نمایش موجود برای اسمارت فون‌ها خواهد بود که از تراکم پیکسلی در حدود ۵۳۸ PPi بهره می‌برد.

این پنل ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل همراهی ‌می‌شود، که سبب خواهد شد تا این صفحه نمایش به‌طور قابل توجه‌ای از صفحه نمایش‌های پرچم‌ داران فعلی همانند گلکسی S4، جی پرو ال‌جی و HTC وان واضح تر باشد.

LGQuadHD-578-80

وقتی این پرسش پیش ‌می‌آید که چه نیازی به صفحه نمایش‌های این‌چنینی و با این اندازه کوچک‌‌ است، ال‌جی پاسخ می‌دهد صفحه نمایش‌های Quad HD به کاربران اجازه می‌دهند تا از مشاهده فیلم‌های بلوری و دیدن نسخه دسکتاپ وبسایت‌ها، بدون نویز و اعواج برروی اسمارت فون خود لذت بیشتری برده و تجربه جدیدی را کسب نمایند.

این خبر برای بسیاری از کاربران، بسیار خوب به نظر خواهد رسید اگرچه استفاده از صفحه نمایشی با این تراکم پیکسلی و به خاطر مشخصات خوبی همانند کنتراست بهبود یافته، رنگ‌های ظریف تر و تصاویر زنده در زمینه‌هایی که نیاز به مشاهده جزئیات بیشتری از تصاویر است، بسیار کاربردی‌ترخواهد بود.

آیا تکنولوژی به چنین صفحه نمایش‌هایی با تراکم پیکسلی بالا، نیازمند است وقتی چشم انسان قادر به تشخیص تفاوت بین نمایش‌گرهای HD و فول اچ‌دی نمی‌باشد؟!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.