رنگی تازه، به رنگ بندی‌های موجود برای آی‌فون ارزان قیمت افزوده شد! - تکفارس 
رنگی تازه، به رنگ بندی‌های موجود برای آی‌فون ارزان قیمت افزوده شد! - تکفارس 

رنگی تازه، به رنگ بندی‌های موجود برای آی‌فون ارزان قیمت افزوده شد!

محمد جهانی
۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - 17:45
رنگی تازه، به رنگ بندی‌های موجود برای آی‌فون ارزان قیمت افزوده شد! - تکفارس 

تا‌به‌حال خبرهای زیادی را درباره عرضه آی‌فون ارزان قیمت در رنگ‌های متعدد و گوناگون شنیده ایم. آی‌فون ارزان قیمت یا آی‌فون ۵C  در رنگ‌های آبی، سفید، زرد، سبز و قرمز دیده‌ایم اما به نظر می‌رسد، این تنوع رنگ هنوز هم ادامه داشته باشد!

به تازگی در تصاویری جدید، برای اولین بار شاهد آی‌فون ارزان قیمت در یک پوسته پلاستیکی سیاه، خواهیم بود. مدل سیاه رنگ آی‌فون ۵C به جزء در رنگ، تفاوت دیگری با سایر رنگ‌‌بندی‌های آن نخواهد داشت. با افزوده شدن این تصاویر به گالری‌های موجود از آی‌فون ارزان قیمت، می‌توان حدس زد اپل تمایل دارد آی‌فون ۵C را در شش رنگ متفاوت تولید و سپس به معرفی رسمی برساند.

Black-iPhone-5C-spotted

کوپرتینو، در ۱۰ سپتامبر با برگزاری یک مراسم رسمی و برطبق یک عادت سالیانه، از اسرار نسل جدید اسمارت‌فون‌های آی‌فون اپل، پرده برخواهد داشت. بسیاری از مطبوعات و خبرگزاری‌ها می‌گویند، اپل از آی‌فون ۵c هم، در آن تاریخ رونمایی خواهد کرد و تاریخ عرضه دو مدل آی‌فون جدید اپل، ۲۰ سپتامبر برگزیده شده است.

آی‌فون ۵C، که به آن آی‌فون ارزان قیمت یا مقرون به صرفه نیز گفته می‌شود، احتمالا با یک صفحه نمایش ۴ اینچی رتینا و بدنه‌ای کمی ضخیم‌تر، به زودی پا به میدان مبارزات می‌گذارد.

آیا شما آی‌فون ارزان قیمت اپل را یک برگ برنده برای اپل، پیش‌بینی می‌کنید؟!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید