NFC EXPRESS – دریافت کننده NFC اسوس - تکفارس 
NFC EXPRESS – دریافت کننده NFC اسوس - تکفارس 

NFC EXPRESS – دریافت کننده NFC اسوس

میلاد کرمانشاهی
۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - 15:47
NFC EXPRESS – دریافت کننده NFC اسوس - تکفارس 

با ابداع جدید اسوس، NFC EXPRESS، رایانه خود را به یک سیستم NFC تبدیل کنید.

NFC EXPRESS ابزاری سازگار با مادربردهای نسل هشتم اسوس می باشد که اجازه می دهد رایانه شخصی خود را از طریق اسمارت فون مجهز به NFC کنترل کنید و یا از طریق تگ اختصاصی آن وارد ویندوز ۸ شوید. این ابزار هم چنین اجازه می دهید عکس ها و ویدئوهایی را که بر روی تبلت و اسمارت فون مجهز به NFC خود دارید را به رایانه خود بفرستید و روی هارد دیسک خود داشته باشید. NFC EXPRESS مجهز به رابط ارتباطی USB 3.0 با دو پورت USB 3.0 می باشد.

a1

قسمت اصلی این سیستم شامل جعبه سنسور مشکی رنگ آن می باشد که امکان ایجاد ارتباط و جفت شدن را بین اسمارت فون و مادربرد Z87 اسوس را فراهم می کند. NFC EXPRESS از طریق اتصال USB 3.0 به مادربرد متصل می شود و امکان لاگین در ویندوز ۸ (در صورتیکه رمز عبور نداشته باشد)، همزمان سازی اطلاعات و کنترل دسکتاپ از راه دور را فراهم می کند که بسیار مشتاق آن هستیم چرا که پیش از این چنین ابزار کارآمدی را ندیده بودیم. البته می توان گفت سرویس SplashTop اندروید تا حدودی در این زمینه مفید ظاهر شد ولی NFC EXPRESS  اکثر کمبود های پیشین را جبران کرده است.

NFC EXPRESS به صورت پیشفرض در کنار مادربرد Z87-DELUXE-DUAL عرضه می شود ولی می توان آن را جداگانه نیز خرید چرا که با تمامی مادربردهای Z87 اسوس سازگار است. با مادربردهای سری ۸ اسوس با یک انگشت رایانه خود را اداره کنید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید