قاب‌هایی تازه، طراحی آی‌فون ارزان قیمت را لو دادند! - تکفارس 
قاب‌هایی تازه، طراحی آی‌فون ارزان قیمت را لو دادند! - تکفارس 

قاب‌هایی تازه، طراحی آی‌فون ارزان قیمت را لو دادند!

محمد جهانی
۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - 11:11
قاب‌هایی تازه، طراحی آی‌فون ارزان قیمت را لو دادند! - تکفارس 

اپل به احتمال زیاد، نسل بعدی گوشی‌های آی‌فون خود را در ۱۰ سپتامبر معرفی خواهد کرد و یک فرصت خوب است برای همه، که معرفی آی‌فون ارزان قیمت را شاهد باشند. نامگذاری و وجود آی‌فون ۵C، که در لیستی از سایت آمازون تایید شده و حال یک تصویر جدید، طراحی آی‌فون ارزان قیمت را به نمایش گذاشته است.

32

قابی تحت عنوان  ITSKINS Zero 3 lightweight، طراحی پشت گوشی آی‌فون ارزان قیمت را نشان می‌دهد. البته انجام چنین کاری از سوی سازنده قاب، شاید یک شیرین کاری تبلیغاتی بیش نبوده تا بتواند، قاب‌های خود را به فروش بیشتری برساند اما این احتمال نیز ‌می‌رود، که آی‌فون ۵C با چنین ابعاد و طراحی همراه شده باشد.

1

درست همانند آی‌فون ارزان قیمت که احتمالا در رنگ‌های گوناگونی در دسترس قرار خواهد گرفت،  قاب ITSKINS Zero 3 نیز در رنگ‌های گوناگون و متعددی موجود خواهد بود. این قاب‌ها هم اکنون پیش فروش می‌شوند اما هیچ زمانی برای عرضه آی‌فون ۵C یا عرضه این قاب، عنوان نشده است.

آی‌فون ۵C، احتمالا با مشخصاتی برابر با آی‌فون قبلی، در تاریخ ۱۰ سپتامبر معرفی و سپس عرضه رسمی می‌شود. به نظر شما آیا آیفون ارزان قیمت می‌تواند اپل را در برابر رقبای قدرتمندی همچون سامسونگ و سونی، به پیش براند؟!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.