مادربردهای A88X گیگابایت - تکفارس 
مادربردهای A88X گیگابایت - تکفارس 

مادربردهای A88X گیگابایت

میلاد کرمانشاهی
۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - 12:58
مادربردهای A88X گیگابایت - تکفارس 

بالاخره شرکت گیگابایت هم مادربردهای مبتنی بر چیپست A88X و سوکت FM2+ خود را برای پردازشگرهای Kaveri معرفی کرد که علاوه بر آن از دو نسل فعلی Trinity و Richland نیز پشتیبانی خواهد کرد.

این سری از برد ها طبیعتا فناوری پیشرفته تری نسبت به نسل قبل دارند ولی قسمت جالب ماجرا اینجاست که بالاخره گیگابایت نسبت به مادربردهای AMD نتیز کمی سخاوت به خرج داد و اولین مادربرد گیمینگ خود را برای APU و تحت برند G1-Killer تولید کرد. G1.Sniper A88X نام این مادربرد گیمینگ می باشد که حرفه ای ترین پلتفرم این شرکت برای APU محسوب می شود. امکانات این برد تقریبا مشابه G1.Sniper B5 می باشد که امکانات صوتی آن رونق بیشتری نسبت به سایر قابلیت هایش دارد و دلیل آن وجود سیستم صوتی AMP-UP گیگابایت در این برد می باشد. این سیستم به دلیل مجهز بودن به خازن های طلایی Nichicon MUSE علاوه بر کارایی کمی هم زیبایی به برد می دهد. دومین برد حرفه ای این شرکت نشان می دهد که گیگابایت جنبه زیبایی در طراحی را برای هر دو طرف رعایت کرده است.

a1

F2A88X-UP4 با استایل قرمز/مشکی خود بسیار شبیه به Z87X-UD4H می باشد. در قسمت امکانات همانطور که می دانید مطمئنا امکانات ملایم تری را نسبت به نمونه های اینتلی شاهد خواهیم بود ولی با این حال این دو برد مجهز به بایوس دوتایی UEFI، مدار Digital Power و پشتیبانی از خروجی صفحه نمایش سه تایی می باشند. مهم ترین فناوری اضافه شده به این سری اسلات پرسرعت گرافیکی نسل سوم PCIe 3.0 می باشد که توسط پردازشگرهای Kaveri پشتیبانی خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.