با نازک‌ترین گوشی دنیا آشنا شوید! - تکفارس 
با نازک‌ترین گوشی دنیا آشنا شوید! - تکفارس 

با نازک‌ترین گوشی دنیا آشنا شوید!

محمد جهانی
۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - 10:19
با نازک‌ترین گوشی دنیا آشنا شوید! - تکفارس 

در پایان ماه ژولای، شایعاتی مبنی بر عرضه باریک‌ترین اسمارت فون دنیا با نام BBK Vivo X3 منتشر شده بود. این گوشی به تازگی گواهینامه‌ای از چین دریافت کرده و با نام Vivo X3T، نیز شناخته می‌شود. ضخامت Vivo X3T، ۵.۷۵ میلی‌متر بوده و هواوی اسند P6، در مقایسه با این گوشی همانند یک تکه چربی بیش نخواهد بود!

Worlds-thinnest-smartph2one-the-BBK-Vivo-X3TWorlds-thinnest-smartphone-the-BBK-Vivo-2X3T

مشخصات سخت افزاری Vivo X3T، به یک صفحه نمایش ۵ اینچی FHD با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰، پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT6589T با ۱.۵ گیگاهرتز ظرفیت برای هر هسته، رم ۱ گیگابایتی، دوربین ۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی ختم می‌شود تا از قدرت در برابر رقبای نازک خود، چیزی کم نداشته یاشد. این گوشی احتمالا در ۲۲ آگوست از طریق بزرگ‌ترین اپراتور جهان، China Mobile عرضه خواهد شد.

Worlds-thinnest-smartphone-the-BBK-Vivo-X3T

ابعاد نازک‌ترین گوشی دنیا، ۵.۷۵ میلی‌متر*۷۱.۰۳ میلی‌متر*۱۴۳.۲۷ میلی‌متر بوده و وزن Vivo X3T، چیزی در حدود ۱۵۰ گرم می‌باشد. هیچ‌گونه اطلاعاتی از قیمت این گوشی، هنوز در دسترس قرار نگرفته است. با توجه به این‌که، اسمارت فون‌های متعددی هرساله لقب نازک‌ترین را با خود به همراه دارند، باید امسال منتظر ماند و دید این لقب تا چه مدت به Vivo X3T، وفا خواهد کرد!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.