برترین دوربین های کامپکت - تکفارس 
برترین دوربین های کامپکت - تکفارس 

برترین دوربین های کامپکت

امین حسین پور
۲۵ مرداد ۱۳۹۲ - 14:40
برترین دوربین های کامپکت

در این پست قصد داریم به معرفی برترین دوربین های کامپکت مختلف بپردازیم لطفا با ما همراه باشید.

۱- SONY Cyber-Shot RX100 II

قیمت: ۶۴۹ پوند

xl_xl_Sony_CyberShot

قرار گرفتن این دوربین در لیست گجت های T3 که بدون آن ها نمی توان زندگی کرد واقعا به جاست. این دوربین دارای سنسور ۲۰.۲ مگاپیکسلی Exmor CMOS می باشد که عکس هایی فوق العاده با کیفیت می گیرد. این دوربین سونی دارای زوم ۳.۶x بوده و از wifi و NFC برای برقراری ارتباط بی سیم برخوردار است. RX100 II دارای یک صفحه نمایش ۳ اینچی tiltable نیز می باشد. اگرچه قیمت این دوربین زیاد است ولی به خریدش می ارزد.

۲- Fujifilm X100 S

قیمت: ۱۰۹۹ پوند

xl_Fuji X100 s

این دوربین فوجی فیلم از یک سنسور X-Trans CMOS II که توانایی ثبت تصاویر با وضوح ۱۶.۳ مگاپیکسل را دارد به همراه یک پردازشگر XR بهره می برد که تضمین می کند نویز تصاویر به حداقل مقدار ممکن خواهد رسید. X100 S از منظره یاب نیز بهره می برد پس لازم نیست که حتما به ال سی دی دوربین اتکا داشته باشید.

۳- Canon Lxus 255 HS

قیمت: ۱۹۹ پوند

xl_ixus

 Lxus 255 HS شاید شبیه سری دوربین هایی باشد که Canon طی ۱۰ سال گذشته تولید کرده است ولی واقعا یک محصول فوق العاده است. تصاویر با جزئیات خوب و بدون نویز ثبت می شوند. این دوربین زوم اپتیکال ۱۰x نیز دارد. Lxus 255 HS دارای سنسور ۱۲ میلیون پیکسلی بوده و توانایی ضبط ویدئویی ۱۰۸۰p را نیز داراست.

۴- Samsung Galaxy Camera

قیمت: ۲۹۹ پوند

xl_galaxy cam

 یک دوربین با امکانات اسمارت فونی سامسونگ امکانات اسمارت فون های سری گالاکسی خود را قرض گرفته و بر روی این دوربین سوار کرده است. اپلیکیشن هایی همانند Dropbox، Instagram و Twitter نیز برای راحت کردن عمل به اشتراک گذاری وجود دارند. کیفیت تصاویر این دوربین تحسین برانگیز بوده و وجود صفحه نمایش ۴.۸ اینچی لمسی لذت تماشای آن ها را دو چندان می کند.

۵- Panasonic Lumix LF1

قیمت: ۳۸۰ پوند

xl_lumix lf1

اگر کیفیت دوربین اسمارت فونتان شما را راضی نمی کند و می خواهید امکانات ارتباطی خوبی نیز در اختیار داشته باشید Lumix LF1 انتخاب خوبی می تواند باشد. Lumix LF1 از رزولوشن ۱۲.۱ مگاپیکسلی پشتیبانی می کند و دارای سنسور ۱/۱.۷ اینچی CMOS می باشد که تصاویری خوب با رنگ های زنده و زیبا تولید می کند که حتی در شرایط نوری کم نیز کیفیت خوبی دارند. این دوربین پاناسونیک دارای زوم اپتیکال ۷.۱x نیز می باشد.

۶- Fujifilm F660 EXR

قیمت: ۱۴۹ پوند

 xl_Fujifilm F660

اگر می خواهید دوربینی ارزان قیمت با امکانات خوب داشته باشید F660 EXR انتخاب مناسبیست. این دوربین دارای سنسور ۱۶ مگاپیگسلی بوده که علاوه بر ثبت تصاویر تحسین برانگیز قادر به ضبط ویدئویی فول اچ دی با فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه با صدای استریو نیز می باشد که برای دوربینی با این قیمت فوق العاده است. F660 EXR دارای زوم ۱۵x نیز می باشد.

۷- Panasonic Lumix TZ-40

قیمت: ۳۵۰ پوند

xl_lumix tz40

وجود سسنوری ۱۸ مگاپیکسلی به همراه ضبط ویدئویی اچ دی با کیفیت و اندازه ای جمع و جور و کوچک افراد زیادی را برای خرید این دوربین پاناسونیک به فکر می اندازد. Lumix TZ-40 دارای وای فای و جی پی اس نیز می باشد.

۸- SONY Cybershot RX1R

قیمت: ۲۶۰۰ پوند

xl_sony rx1 copy

دوربینی با سنسور فول فریم به همراه کیفیت ساخت عالی دوربینی تمام عیار برای حرفه ای ها. Rx1R دارای سنسوری ۲۴.۳ مگاپیکسلی می باشد که علاوه بر ثبت تصاویر تحسین برانگیز میزان جزئیات فوق العاده ای را به نمایش می گذارد. صفحه نمایش RX1R دارای کیفیت و روشنایی بالایی بوده و به راحتی می توان در نور روز با آن کار کرد. RX1R از ضبط ویدئویی فول اچ دی نیز پشتیبانی می کند.

۹- Fujifilm X20

قیمت: ۴۵۰ پوند

xl_fujifilm x20

X20 دوربینی است که ظاهری کلاسیک دارد و حس حرفه ای بودن را به شما القا می کند. X20 دارای سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و زوم اپتیکال ۴ برابر می باشد. در کنار منظره یاب یک صفحه نمایش متوسط نیز وجود دارد. کیفیت تصویر نیز برخی مواقع متوسط و برخی مواقع خوب می باشد. در نهایت اگر عکاس خوبی باشید با X20 می توانید تصاویر خوبی بگیرید.

۱۰- Olympus Stylus XZ-2

قیمت: ۳۳۹ پوند

xl_Olympus

این دوربین دارای سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی می باشد که علاوه بر ثبت تصاویر با کیفیت قادر به ضبط ویدئویی ۱۰۸۰p نیز می باشد. XZ-2 دارای لنز ۱۱۲-۲۸ میلی متری می باشد که در دل یک دوربین جمع و جور قرار گرفته است. امکان استفاده از فیلترهای مختلف نیز وجود دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.