بسته بازی جدید AMD به خریداران حق انتخاب می دهد - تکفارس 
بسته بازی جدید AMD به خریداران حق انتخاب می دهد - تکفارس 

بسته بازی جدید AMD به خریداران حق انتخاب می دهد

میلاد کرمانشاهی
۲۵ مرداد ۱۳۹۲ - 02:26
بسته بازی جدید AMD به خریداران حق انتخاب می دهد - تکفارس 

AMD واقعا لایق تحسین است چرا که تمام تلاش خود را صرف جلب رضایت مشتری کرده است. پردازشگرهای ارزان قیمت و کارآمد سری A، کارت گرافیک های جدید با معماری نوین و بسته های بازی رایگان واقعا حرفی برای گفتن نمی گذارد ولی این شرکت هم چنان پشت سر اینتل و انویدیا از لحاظ قدرت پردازش خالص ایستاده است. با این حال بسته های بازی این شرکت موسوم به Never Settle Bundle که در کنار کارت گرافیک های این شرکت عرضه می شود، هیجان انگیزترین قسمت خرید به شمار می رود!

AMD از سال ۲۰۱۲ و با عرضه خانواده Radeon HD 7000 دست به ابتکار جدیدی برای افزایش فروش کارت های خود زد و آن بسته رایگان بازی های اورجینال این شرکت می باشد که Never Settle نامیده شد. AMD چندی پیش بسته جدیدی موسوم به Never Settle Forever را معرفی کرد که قرار بود میزبان بازی های جدید پاییز ۲۰۱۳ باشد. چندی پیش AMD اطلاعات بیشتری از این بسته را منتشر کرد که به قطع برترین بسته ای است که تا کنون در کنار یک کارت گرافیک عرضه شده است.

a1

بازی های مورد علاقه خود را در بسته Never Settle Forever پیدا کنید!

طبق معمول این بسته جدید منحصر به کارت های گرافیک سری Radeon دارد. علاوه بر بازی های متنوعی که به این بسته اضافه شده امکانات دیگری هم برای آن در نظر گرفته شده است که مطمئنا جالب می باشد. جهت تنوع بخشیدن به انتخاب های پیش رو عناوین Dishonored، Syndicate و Alan Wake که سال پیش عرضه شد بودند به این بسته اضافه شده اند. عناوین Crysis 3، Tomb Raider، Far Cry 3 و Dirt هم که پیشتر شاهد حضورشان بودیم هم چنان در این بسته جدید حضور خواهند داشت.

a2

هم اکنون کمی تخصصی تر بحث کنیم. این بسته برای سه گروه اصلی کارت های گرافیک، جایزه مخصوصی دارد که با حرفه ای تر شدن کارت، بزرگتر می شود. جایزه برنزی برای گروه HD 7700 (شامل کارت های ۷۷۷۰ و ۷۷۹۰) در نظر گرفته شده است که به خریداران اجازه می دهد تا یک بازی را به انتخاب خود از میان ۷ عنوان موجود در لیست انتخاب کنند. برای گروه HD 7800 (شامل کارت های ۷۸۵۰، ۷۸۷۰ و ۷۸۷۰ XT) جایزه نقره ای در نظر گرفته شده است که به خریدار اجازه می دهد دو بازی را به میل خود از میان ۹ بازی موجود در لیست انتخاب کند. در نهایت جایزه طلایی برای خریداران گروه HD 7900 (شامل کارت خای ۷۹۵۰، ۷۹۷۰ و ۷۹۹۰) در نظر گرفته شده است که به خریدار حق انتخاب ۳ بازی از میان ۱۰ بازی موجود را می دهد. البته ماجرا برا HD 7990 کمی متفاوت است و خریداران این کارت می توانند ۸ بازی را انتخاب کنند. آیا این عالی نیست؟

a3

بسته بازی جدید – انتخاب با شماست

بازی مورد علاقه خود را از میان چندین و چند عنوان Gaming Evolved انتخاب کنید. می توانید از بین بازی های موجود و به اندازه ارزش جایزه تان، یک یا چند عنوان را انتخاب کنید و یا این جایزه را برای بازی های آینده نگه دارید. هنگامی که احساس می کنید بدون این بازی زندگی برایتان دشوار خواهد شد، کوپن را بدهید و بازی را ببرید.

این قسمت از گفته های AMD واقعا هیجان انگیز است چرا که به کاربران حق انتخاب می دهد. با این حال تعداد بازی ها برای هر گروه از کارت های محدودیت دارد که باید با این مسئله کنار آمد. تا اینجای کار که جالب به نظر می رسد ولی باید تا ۲۵ سپتامبر صبر کنیم تا ببینیم AMD برای جزایر آتشفشانی چه برنامه هایی در سر دارد؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید