بسته بازی جدید AMD برای خریداران کارت گرافیک - تکفارس 
بسته بازی جدید AMD برای خریداران کارت گرافیک - تکفارس 

بسته بازی جدید AMD برای خریداران کارت گرافیک

میلاد کرمانشاهی
۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - 15:25
بسته بازی جدید AMD برای خریداران کارت گرافیک - تکفارس 

در مصاحبه ای که وبسایت VR-Zone با روی تیلور (Roy Taylor)، نائب رئیس بخش فروش داشت مشخص شد که شرکت AMD در حال اماده سازی باندل جدید Never Settle Forever برای عرضه در ماه آگوست می باشد. این بدان معنی است که شرکت AMD به این زودی ها قصد بازنشسته کردن HD 7000 را ندارد و با ارائه بسته های بازی رایگان و ارزشمند قصد فروش هر چه بیش تر این کارت ها را دارد. شایان ذکر است که Never Settle بسته رایگانی شامل چند بازی اورجینال است که در کنار گروه های مختلف HD 7000 عرضه می شود. تعداد این بازی ها با بالاتر رفتن مدل کارت، افزایش می یابد.

بسته جدید AMD با چهار عنوان جدید
a1

AMD اولین بسته Never Settle را در پاییز ۲۰۱۲ معرفی کرد که شامل چهار بازی MoH: Warfighter، Hitman Absolution، Sleeping Dogs و Far Cry 3 بود. در فوریه ۲۰۱۳ شرکت AMD دست به یک به روز رسانی زد و بسته جدید خود را با نام Never Settle Reloaded معرفی کرد. این بسته شامل ۳ بازی رایگان و اورجینال BioShock Infinite، Crysis 3 و Tomb Raider بود. عنوان Far Cry 3: Blood Dragon نیز چندی بعد به این بسته اضافه شد. AMD فقط به این حد اکتفا نکرد و علاوه بر کارت گرافیک، بازی SimCity را هم در کنار پردازشگرهای A10 خود برای فروش بیشتر قرار داد. AMD با ارائه چنین بسته هایی که حتی قیمتشان به ۱۸۰ دلار هم می رسید ارزش فراوانی به محصولات خود داد و فروش خود را بیشتر کرد. ولی همه این ها به کنار، AMD تصمیم دارد بسته جدید خود را که Never Settle Forever نام دارد با بازی هایی فوق العاده در همین ماه جاری عرضه کند.

a2

بسته جدید AMD که قرار است این ماه عرضه شود برای افزایش طول عمر و ثبات بازار HD 7000 در نظر گرفته شده است. با این که هنوز بازی های موجود در این بسته مشخص نشده اند ولی رودمپ (Roadmap) هایی که پیش از این به بیرون درز کرده اند می توانند خبر از داخل این بسته دهند. بر طبق اطلاعات قبلی، بسته جدید AMD به احتمال زیاد شامل بازی های Grid 2، Company of Heroes 2، Splinter Cell: Blacklist خواهد بود. بازی چهارمی هم که قرار است در این بازی حضور داشته باشد احتمالا یکی از بازی های Lost Planet 3 و یا Raven’s Cry خواهد بود چرا که هر دو بازی در اکتبر عرضه خواهند شد. این بسته با وجود دراخیتار داشتن عناوین خوب به پای بسته بعدی که برای کارت های گرافیک “جزایر آتشفشانی” در نظر گرفته شده است نخواهد رسید. بسته مخصوص جزایر اتشفشانی شامل بازی های Battlefield 4، Watch Dogs و Totam War: Rome II خواهد بود.

در کنار همه ی این بسته های عالی AMD نام چندین بازی را به عنوان پروژه های آینده Gaming Evolved خود اعلام کرد. این بازی ها همانطور عرض کردم برای پردازشگرهای AMD بهینه خواهند شد. این لیست هفتگانه شامل عناوین زیر می باشد.

۱- Castlevania: Lords of Shadow 2

۲- Final Fantasy XIV

۳- Leisure Suit Larry Reloaded

۴- Murdered: Soul Suspect

۵- Pirate 101

۶- Shadow of the Ethernals

۷- Thief

البته این به آن معنی نیست که این بازی ها با کارت های انویدیا ناسازگار خواهند بود بلکه قبل از عرضه آن ها AMD درایور های سازگار با این عناوین را عرضه خواهد کرد تا کاربرانش دچار مشکل نشوند ولی انویدیا چون در عملیات توسعه این بازی ها دسترسی ندارد مجبور است درایور خود را چندین روز بعد از عرضه بازی های مذکور عرضه کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.