ارائه آپدیت ۴.۳ برای Galaxy S4 و HTC One بصورت خالص - تکفارس 
ارائه آپدیت ۴.۳ برای Galaxy S4 و HTC One بصورت خالص - تکفارس 

ارائه آپدیت ۴.۳ برای Galaxy S4 و HTC One بصورت خالص

محمد گورانی
۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - 15:36
Android 4.3 رونمایی شد!

همه ی ما از مزایای گوشی ها و تبلت های سری نکسوس آگاه هستیم و این ویژگی خاص آپدیت ارائه شده برای این دستگاه هاست.این دستگاه ها به دلیل دریافت اندروید بصورت خام و بدون هیچ تغییری نهایتا  ۲ روزبعد از ارائه نسخه جدید این آپدیت را دریافت می کنند. حال کمپانی های سامسونگ و اچ تی سی پرچمداران خود را توسط این اندروید یعنی اندروید خام و بدون رابط کاربری مخصوص نیز ارائه دادند و می توان گفت که بهترین مزیت نکسوسی ها را به ارث خواهند برد.

از آنجایی که این نسخه از گوشی ها توسط هیچ شبکه و قراردادی ارائه نشده است، پس هیچ لازم نیست که اپراتور نسخه اندروید مخصوص آن گوشی را برای ان ها ارسال نماید و خود گوگل مستقیما اندروید ۴.۳ را بر روی آن ها نصب خواهد کرد.

این آپدیت از نوع روی هوا یا همان On The Air می باشد و حجم آن برای Galaxy S4 و HTC One به ترتیب ۱۵۰ و ۱۸۰ مگابایت خواهد بود. از تغییرات این نسخه می توان به آیکون های بزرگتر، سالم بودن درگاه اینفرارد و همچنین بکگراند های جدید و دیگر قابلیت های جدید اندروید ۴.۳ برای هر دو گوشی یعنی Galaxy S4 و HTC One نام برد.

همانطوری که در قبل نیز گفتیم گوگل در نسخه جدید اندروید قابلیتی را اضافه کرده که منجر به افزایش سرعت حافظه و در نتیجه کند نشدن دستگاه بعد از مدتی کار کردن با آن است. دقیقا ایرادی که به اندروید وارد است و بعد از مدتی کند می شود را برطرف کرده است. ولی این مورد در این بنچمارک های نمی تواند تاثیر گذاشته باشد چراکه این تبلت تاز به دستمان رسیده است و این تکنولوژی در دراز مدت تاثیر خود را نشان می دهد.

در عکس های زیر به ترتیب از سمت چپ به راست شاهد محیط تنظیمات گوشی های HTC One و Samsung Galaxy S 4 هستیم.

 

Screenshot (120)

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید