پیدا کردن گوشی گمشده تان توسط سرویس جدید گوگل - تکفارس 
پیدا کردن گوشی گمشده تان توسط سرویس جدید گوگل - تکفارس 

پیدا کردن گوشی گمشده تان توسط سرویس جدید گوگل

محمد گورانی
۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - 13:56
پیدا کردن گوشی گمشده تان توسط سرویس جدید گوگل - تکفارس 

آیا شما هم همیشه مکان گوشی خودتان را از یاد می برید؟ آیا شما هم همیشه گوشی خود را گم می کنید؟ گوگل قصد راه اندازی سرویسی را دارد که مناسب شما است و می تواند به کمک شما بیاید تا گوشی تان را پیدا کنید. این سرویس که Android Device Manager نام دارد، از طریق یک وبسایت کا مرکی کند که در آن شما گوشی تان را ثبت می کنید و پس از آن می توانید به راحتی گوشی تان را پیدا کنید.

شما پس از ثبت نام احتیاج دارید که نرم افزار مخصوص این سرویس را بر روی گوشی خود نصب کنید و پس از نصب بدون نگرانی در کوتاه ترین زمان گوشیتان را پیدا کنید. با فشردن یک دکمه دستگاه اندرویدی شما با آخرین ولوم ممکن به صدا خواهد درآمد تا به دنبال آن بروید و این قابلیت به شما این امکان را می دهد که گوشیتان را حتی زمانی که در حالت بی صدا می باشد را به راحتی پیدا کنید. همچنین به لطف تکنولوژی مکانیابی GPS و Glonass می توانید گوشی خود را مکانیابی کرده  مکان دقیق آن را روی نقشه گوگل تماشا کنید.

با این امکان،کاربران ویژگی را تجربه می کنند که کاربران ویندوز فون و iOS آن را قبلا تجربه کرده اند. البته ناگفته نماند که شرکت های Sony و HTC این قابلیت را بطور اختصاصی برای گوشی های خودشان ارائه کردند و قابلیت تازه ای برای کاربران اندرویدی این دو شرکت به حساب نمی آید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید