احتمال معرفی Galaxy Note III در ۱۴ شهریور - تکفارس 
احتمال معرفی Galaxy Note III در ۱۴ شهریور - تکفارس 

احتمال معرفی Galaxy Note III در ۱۴ شهریور

محمد گورانی
۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - 12:27
آیا سامسونگ در حال تست گالاکسی نوت 3 با سه صفحه نمایش مختلف است؟

سری کهکشانی گوشی های سامسونگ! گوشی هایی محبوب با امکاناتی ایده آل که طرفداران بسیاری را برای خود جلب کرده است. دومین مدل سری اس کهکشانی سامسونگ در زمان خود بی نظیر بود و با ارائه امکانات بالا توانست به رقم فروش بسیار بالایی دست یابد. برای اولین بار پردازنده ی ۲ هسته ای، صفحه نمایش فوق العاده، دوربین با کیفیت و … همه ی این ها امکاناتی بودند که Galaxy S II را به غولی شکست ناپذیر تبدیل کند.شرکت سامسونگ پس از آن سری جدیدی از محصولات خود را معرفی کرد.

سری نوت! پس از موفقیت Galaxy S II این شرکت تعریف جدیدی از اسمارت فون را مطرح کرد و آن ارائه ی گوشی با صفحه نمایشگر با سایز بالا به همراه یک قلم جادویی بود! همه ی ما به لطف نسل قبلی گوشی های لمسی به خصوص نوکیا به قلم برای گوشی های لمسی عادت کرده بودیم که با ورود به عرصه ی صفحه های حرارتی و خازنی این قلم های از مد افتادند و دیگر احتیاجی به آن ها نبود. اما سامسونگ همان قلم قدیمی را به همراه امکانات و ویژگی هایی فوق العاده ارائه کرد که از استقبال بی نظیری توسط کاربران برخوردار شد و آن هم مانند کهکشانی دیگر این کمپانی به موفقیتی فوق العاده دست یافت.

سامسونگ با ارائه ی مدل های جدیدتر و تجهیز ان ها به امکاناتی جدیدتر و بهتر، قصد ادامه دادن به موفقیت های قبلی خود را داشت و در این کار هم موفق شد.

گوشی Galaxy Note II با صفحه نمایش بزرگتر از نسل اول ولی با نمایشگری واید و بدنه ای خوش ساخت تر که کار کردن با آن بسیار لذت بخش تر و آسان تر شد. بخش سخت افزاری به بهترین های بازار تجهیز گردانید ه شد و امکانات قلم مخصوص S-Pen را گسترش داد تا تجربه ی کاربری بی نقصی را به کاربر القا کند.

حال همگیمان منتظر ارائه نسل بعدی یعنی Galaxy Note III هستیم. با توجه به تغییراتی که بین نسل اول و نسل دوم نوت هستیم، انتظار تغییراتی زیادی را در این نسل داریم که امیدواریمکه سامسونگ طرفدارانش را روسفید کند و از ارائه ی محصولی تکراری خوداری کند و در غیر اینصورت دچار بحرانی خواهد شد،نظیر بحران کمپانی های اچ تی سی، نوکیا و سایر کمپانی ها که با اصرار های نابجا وضعیت خود را به نقطه ی غیر قابل قبولی رساندند.

طبق شایعات Galaxy Note III از یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با کیفیت Full HD 1080 که احتمالا همانند Galaxy S4 از آرایش الماسی بهره خواهد برد، چیپست Snapdragon 800 و یا چیپست بهبود یافته ی اگزینوس که از تکنولوژی Big.little بهره می برد، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و نهایتا اندروید ۴.۳ دیگر ویژگی های این محصول خواهند بود.طبق شایعاتی این گوشی در چندین نسخه ی مختلف که با صفحه نمایش هایی با کیفیت مختلف و یا چیپست های مختلف دلیل این تفاوت ها خواهد بود

احتمالا این محصول را در تاریخ ۴ یعنی حدود یک ماه دیگر در تاریخ ۱۴ شهریور معرفی خواهد کرد. پس تا آن موقع منتظر می مانیم تا ببینیم که آیا سامسونگ با ارائه ی محصولی جدید  طرفدارانش را خشوحال می کند یا نه

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.