نسخه ارزان قیمت Moto X برای کشور های دیگر عرضه خواهد شد - تکفارس 
نسخه ارزان قیمت Moto X برای کشور های دیگر عرضه خواهد شد - تکفارس 

نسخه ارزان قیمت Moto X برای کشور های دیگر عرضه خواهد شد

محمد گورانی
۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - 11:54
قیمت Motorola Moto X

در چندروزه شاهد بروز اطلاعات زیادی در مورد گوشی X Phone موتورولا لو رفته بود که تمامی آن ها به واقعیت پیوستند. ایکس فون موتورولا یک گوشی خاص است که دارای امکاناتی خاص است ولی این امکانات خاص فقط به دهن افراد کشور های اروپایی خوش خواهد آمد چراکه با قیمت ۱۹۹ دلار تحت یک قرارداد دو ساله برای این گوشی مناسب می باشد ولی کاربرانی که در این کشور ها زندگی نمی کنند چطور؟

طبق آخرین خبر هایی که به دستمان رسیده قیمت نسخه غیر قراردادی این گوشی برای نسخه های ۱۶ و ۳۲ گیگابایت به ترتیب ۵۷۵ و ۶۲۹ دلار خواهد بود!!! قیمتی که حتی برای یک گوشی خاص زیاد می باشد و بسیاری از کاربران مخصوصا ما ایرانی ها را از این گوشی دور میکند.

من به شخصه علاقه ی زیادی نسبت به برند موتورولا دارم ولی با این گرانی های اخیر، یکی از مهم ترین فاکتور های خرید برای ما ایرانی ها قدرت سخت افزاری و از همه مهمتر اسم برند است. خیلی از ماها با این پول به سمت آیفون خواهیم رفت و عده ای دیگر به سمت برند های اچ تی سی و سامسونگ! به قول معروف برند موتورولا در کشورمان جا نیافتاده است و از محبوبیت کمی برخوردار است و این در حالی است که محصولات این شرکت بسیار با کیفیت و کار کردن با آن بسیار لذت بخش است. پس با یک خبر خوب که در پاراگراف بعد براتون دارم، تعصب به برند های موجود در ایران را کنار بگذارید و به moto X به عنوان یک گزینه ی مناسب انتخاب کنید.

خبرهایی وجود دارد که موتورولا قصد دارد که با کمتر کردن امکانات این گوشی قیمت آن را پایین آورد تا توفیق استفاده از این برند را به ما هم برساند!

طبق گفته ی مدیر عامل شرکت موتورولا، تکلیف کاربرانی که در کشورشان گوشی های قراردادی ارائه نمی شود را نیز مشخص کرده است و گفته است که:

شما می توانید کار کرن با این گوشی را با پرداخت کمتر از ۲۰۰ دلار کسب کنید

باید منتظر اخبار های بعد باشیم….

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید