آیفون ارزان قیمت از یک دروبین ۸ مگاپیکسلی بهره می برد - تکفارس 
آیفون ارزان قیمت از یک دروبین ۸ مگاپیکسلی بهره می برد - تکفارس 

آیفون ارزان قیمت از یک دروبین ۸ مگاپیکسلی بهره می برد

محمد گورانی
۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - 17:28
آیفون ارزان قیمت از یک دروبین ۸ مگاپیکسلی بهره می برد - تکفارس 

 
شایعات ساخت آیفونی ارزان قیمت غوغایی را در بین سایت ها و کاربران آن ها راه انداخته است و با وجود اینکه شرکت اپل و تیم کوک ایم موضوع را تایید نکرده اند، هر روز خبر هایی جدید از این محصول به گوش می رسد. از عکس های این محصول، جعبه و دیگر چیز های آن تا تک تک مشخصات سخت افزاری آن.
در پست های قبل شاهد عکس هایی از قاب و جعبه ی این گوشی بودیم و حال به گزارش وبسایت Macrumors تصاویری جدیدی از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی به دستشان رسیده است که احتمالا مربوط به آیفون ارزان قیمت یا همان iPhone 5C می باشد.آیفونی با بدنه ی پلی کربنات و مشخصات سخت افزاری شبیه به نسل پنجم آیفون که با قیمتی ارزان تر از سایر آیفون ها ارائه می شود. قیمت احتمالی برای این محصول ۴۰۰ تا ۵۵۰ دلار پیش بینی شده است.
با وجود اینکه نسل های فعلی آیفون از دوربین ها ۸ مگاپیکسلی iSight بهره می برند،ارائه ی آیفون ارزان قیمت با دوربین ۸ مگا پیکسلی نوید بخش ارتقای دوربین نسل بعدی آیفون اصلی به حداقل ۱۲ مگاپیکسل می باشد.
طبق گفته های متخصصین قرار است که با معرفی iPhone 5S و iPhone 5C که به ترتیب پرچمدار و ارزان قیمت این شرکت خواهند بود، نسل های قبلی از رده خارج می شوند که البته اپل با پشتیبانی بی نظیر از کاربران این مسئله بعید به نظر می رساند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.