تصویری دیگر از GTX 780 Lightning – خلاقیت MSI در طراحی - تکفارس 
تصویری دیگر از GTX 780 Lightning – خلاقیت MSI در طراحی - تکفارس 

تصویری دیگر از GTX 780 Lightning – خلاقیت MSI در طراحی

میلاد کرمانشاهی
۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - 12:18
تصویری دیگر از GTX 780 Lightning – خلاقیت MSI در طراحی - تکفارس 

با وجود این که تنها یک هفته به عرضه کارت گرافیک شاهانه MSI موسوم به GTX 780 Lightning مانده است، این شرکت هنوز تصویری تمام رخ از کارت گرافیک خود منتشر نکرده است تا هم ما را راحت کند و هم خودش را! آخرین تصویری که از آذرخش جدید منتشر شده است اوج مهارت و خلاقیت این شرکت در طراحی خنک کننده را نشان می دهد که بسیار زیبا کار شده است و هر کسی را شیفته خود می کند.

آخرین تصویری که از GTX 780 Lightning منتشر شده بود یکی از فن های Propeller Blade و قسمتی از قاب آن را نشان می داد. این تصویر آن گونه گرفته شده بود که تصور می شد MSI از خیر رنگ زرد گذشته است و این بار از ترکیب نقره ای و مشکی استفاده کرده است ولی MSI باز هم یک تابلوی نقاشی زیبا خلق کرده است.

مشکی/زرد، مثل یک Lightning واقعی و اصیل

a1

کارت GTX 780 Lightning در گروه کارت های گرانقیمت و فوق حرفه ای MSI قرار می گیرد که مخصوص اورکلاک طراحی شده اند. این سری دوست داشتنی به همراه مادربردهای اورکلاکینگ MSI همگی از استایل مشکی/زرد تبعیت می کند و در ابتدا واقعا برای ما تعجب آور بود که آیا MSI واقعا قصد دارد رنگ زرد را فراموش کند؟ ولی پاسخ این سوال منفی است. از تصویر جدیدی که منتشر شده است (تصویر بالا) می توان دریافت که MSI در ساخت خنک کننده Twin Frozr V از دو فن خنک کننده استفاده کرده است. فن مشکی ۱۲۰ میلی متر می باشد در صورتی که فن زرد کوچکتر بوده و ۱۰۰ یا ۹۲ میلی متر قطر دارد و هر دو فن از نوع Propeller Blade می باشد. ولی بهتر است به همین نتیجه گیری پیش از موعد امتحان نکنیم چرا که هنوز ۷ روز دیگر هم برای غافلگیری وقت وجود دارد. این مسئله از آن جهت کمی بغرنج می شود که فاصله دو فن در تصویر بالا کم می باشد و همان گونه که خودتان اطلاع دارید طول برد GTX 780 هم به نوبه خود زیاد است بنابراین می توان نتیجه گرفت که فن سومی هم در Twin Frozr V وجود خواهد داشت. اگر چنین باشد در آن صورت این اولین کارت گرافیک MSI خواهد بود که از سه عدد فن برای خنک کنندگی استفاده می کند والبته در نسل آینده پردازشگرهای گرافیکی انویدیا (ماکسول) نیز استفاده خواهد شد.

جهت مشاهده تصوایر منتشر شده قبلی و اطلاعات کمکی می توانید به پست “تصویر جدید از آذرخش MSI” مراجعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید