شکست دادن اپل توسط سامسونگ در لیست رضایت مشتریان - تکفارس 
شکست دادن اپل توسط سامسونگ در لیست رضایت مشتریان - تکفارس 

شکست دادن اپل توسط سامسونگ در لیست رضایت مشتریان

محمد گورانی
۹ مرداد ۱۳۹۲ - 19:30
شکست دادن اپل توسط سامسونگ در لیست رضایت مشتریان - تکفارس 

طبق آخرین آمار انتشار یافته از سازمان رضایت مشتریان در آمریکا، دوتا از گوشی های کهکشانی سامسونگ یعنی Galxy SIII و Galaxy Note II در صدر جدول رضایت مشتریان قرار دارند که این به این معنا است که سامسونگ توانست در رقابت با اپل، iPhone 5 را شکست دهد و در رضایت مشتریان از این برند بالاتر از پرچمدار شرکت Apple بایستد.

گوشی Galaxy S III به امتیاز ۸۴ از نمره ی حداکثری ۱۰۰ دست یافته است و این در حالی است که Galaxy Note II بطور مشترک با گوشی iPhone 4S با امتیاز ۸۲ در جایگاه دوم ایستاده اند. در کمال تعجب امتیازی که iPhone 5 کسب کرده است ۸۱ می باشد که این یعنی پرچمدار شرکت اپل حتی از محصول قدیمی تر خود یعنی آیفون ۴ اس نیز شکست خورده است.

کارشناسان معتقد اند که شرکت اپل دچار یکنواختی شده است و پس از آیفون ۴ بر روی یک ظاهر و طراحی اصرار ورزیده است و این عمر حتی در مورد iPhone 5 نیز صادق بوده است که این می تواند مهم ترین عامل کاهش رضایت از این نسل آیفون در مقابل نسل قبلی باشد.

در ادامه گوشی Motorola DROID RAZR MAXX HD توانست به امتیاز ۸۰ و بعداز آن Motorola DROID RAZR با امتیاز ۷۷ در سکوی ششم بایستد. علت آنهم باطری فوق العاده ۳۳۰۰ میلی آمپری است که به کاربران اجازه استفاده مداوم از دستگاه را بصورت حداکثری می دهد.

شما به گوشی خودتان از ۰ تا ۱۰۰ چند می دهید؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.